1 серпня 2025, 12:10
Безбар’єрність – це про зручність, повагу та врахування потреб кожного і кожної
Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів роботи податкової служби.
Під особливою увагою податківців – зручність та забезпечення потреб людей з інвалідністю та маломобільних груп населення під час отримання ними послуг.
З метою забезпечення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративних будівель ДПС та її територіальних органів у приміщеннях центрів обслуговування платників (ЦОП) державних податкових інспекцій (ДПІ) Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) створюються усі умови для комфортного отримання послуг. Як з точки зору орієнтування та навігації зі зрозумілими, чіткими та лаконічними покажчиками для пересування, так і з точки зору доступності до інформації – стенди з повідомленнями, контактами і не тільки освітлені та розміщені у доступних місцях з можливістю підійти до них на прийнятну відстань, що є зручним для ознайомлення.
Батьки, які отримують адміністративні послуги у ЦОПах ДПІ ГУ ДПС, можуть скористатися облаштованими дитячими куточками.
Для інформування платників про розроблення комплексних підходів щодо цифровізації сфер життя та публічних послуг на постійній основі проводиться роз’яснювальна робота серед населення щодо функціонування електронних сервісів ДПС України.
Так, з метою популяризації та залучення платників до використання нових функціональних можливостей «Електронного кабінету», зокрема подання Заяви про бажання отримувати документ через «Електронний кабінет», серед платників розповсюджується розроблена листівка «Листування з ДПС онлайн: зручно, швидко, прозоро!».
У цілях створення зручних та доступних умов для отримання адміністративних послуг і сервісів у віддалених куточках Дніпропетровської області юридичними та фізичними особами, у тому числі особами з інвалідністю та маломобільними групами населення, в ГУ ДПС працює мобільний центр обслуговування платників (далі – Мобільний ЦОП) для більш зручного та якісного надання послуг.
Мобільний ЦОП – це зручна та швидка податкова допомога для тих, хто немає можливості відвідати стаціонарний ЦОП ГУ ДПС.
Мобільний ЦОП надає адміністративні послуги та консультації; інформує про порядок надання адміністративних послуг та про впроваджені електронні сервіси податкової служби, а також переваги «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова».
У першому півріччі 2025 року Мобільним ЦОПом за участі ДПІ здійснено 954 виїзди до територіальних громад області для надання адміністративних послуг їх мешканцям, з яких 318 адресних виїздів до маломобільних груп населення. Фахівцями мобільного ЦОПу надано понад 8,2 тис. адміністративних послуг, у тому числі майже 1,1 тис. адміністративних послуг під час адресних виїздів до маломобільних груп населення.
Мобільний ЦОП від ГУ ДПС – це доступність, зручність та інформаційна підтримка для соціальних груп населення, інструмент для забезпечення зручного обслуговування платників та підвищення рівня їх податкової культури.
Останній раз редагувалося: 01.08.2025 12:10