Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Пт, 1 листопада 2024
05:31

БЛОГИ

lorik1702


12 червня 2024, 08:56

Результати опрацювання інформації, отриманої від...

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

В податковій службі Дніпропетровщини організовано розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС.
Всього у січні – травні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 164 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних та юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 8 одиниць (січень – травень 2023 року – 172 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 80 звернень (48,8 %);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 37 звернень (22,6 %);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 7 звернень (4,3 %);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1,2 %).
У січні – травні 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 55 звернень, які надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр» (у січні – травні 2023 року надійшло 60 звернень).
Загальна тематика вищезазначених письмових звернень:
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –12 (21,8 %);
- контрольно-перевірочна робота – 13 (23,6 %);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 (21,8 %);
- податкова заборгованість – 2 (3,6 %);
- податкова знижка – 2 (3,6 %);
- інші питання – 14 (25,6 %).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 4 звернення (протягом січня – травня 2023 року надійшло 14 звернень), загальна тематика яких:
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства щодо застосування РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0 %);
- отримання довідки про доходи – 1 (25,0 %);
- інші питання – 1 (25,0 %).


Останній раз редагувалося: 12.06.2024 08:56


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті