8 грудня 2023, 09:10
Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр»..
Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України,
сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) інформує.
Якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС – один із пріоритетних напрямків роботи ГУ ДПС.
Всього у січні – листопаді 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 399 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 135 одиниць (січень – листопад 2022 – 264 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 196 звернень (49,12%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 116 звернень (29,1%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –12 звернень (3%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 11 звернень (2,76%).
Крім того, протягом січня – листопада 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 206 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 25 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Тематика вищезазначених письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 79 (38,4%);
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –57 (27,7%);
- контрольно-перевірочна робота – 33 (16,0%);
- інші питання – 26 (12,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (2,9%);
- податкова знижка – 5 (2,4%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 25 звернень.
Тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 7 (28,0%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (12,0%);
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (8,0%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,0%);
- інші питання – 12 (48,0%).
За відповідний період 2022 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 172 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 19 звернень.
Останній раз редагувалося: 08.12.2023 09:30