Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 11 серпня 2025
12:06

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Завдяки роботі модельного офісу час надання адміністративних послуг скоротився щонайменше вдвічі

Завдяки роботі модельного офісу час надання адміністративних послуг скоротився щонайменше вдвічі
Вже майже місяць на Дніпропетровщині функціонує модельний офіс у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Це установа нового зразка, в якій застосовується сучасний підхід до алгоритму відносин між громадянами та державними органами.

Завдяки роботі офісу вдалося значно скоротити час надання адміністративних послуг, а також ліквідувати черги. З 1 жовтня до працівників установи вже звернулися понад 2,6 тис мешканців області.

В Україні запроваджено низку пілотних проектів, спрямованих на спрощення процедури надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Перший модельний офіс нового зразка з’явився у місті Києві 25 липня 2014 року. Експеримент у столиці виявився успішним, тому цей досвід було вирішено розповсюдити на інші регіони країни.

На Дніпропетровщині проект стартував 1 жовтня. Він передбачає розподілення роботи всіх співробітників на два етапи.

Перший етап полягає у спілкуванні безпосередньо з громадянами: працівники офісу консультують, приймають та видають документи. Відвідувачу більше не потрібно самостійно заповнювати бланки, витрачаючи час на додаткові консультації та виправлення зроблених через недосвідченість помилок. Йому лише необхідно надати документи та поставити підпис на готових паперах, а все інше зробить співробітник офісу. На другому етапі заповнений бланк та документи потрапляють до інших співробітників офісу, які безпосередньо приймають рішення.

Така система роботи не лише в рази скорочує час, витрачений на отримання необхідних документів, а й ліквідовує можливість корупції. Співробітники, що працюють на першому етапі, не приймають рішень, на другому - не мають контакту із споживачем. Саме тому виключається момент домовленостей між клієнтами та працівниками служби.

У нашому регіоні пілотний проект реалізується на базі реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області. Адміністративні послуги можна отримати за адресою: м. Дніпропетровськ, вулиця Комсомольська, 56.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Я не поняла..  (23.10.14 09:19): Шо,- сократили рабочий день? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
45
років будинку Дніпровського цирку

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті