Завдяки роботі офісу вдалося значно скоротити час надання адміністративних послуг, а також ліквідувати черги. З 1 жовтня до працівників установи вже звернулися понад 2,6 тис мешканців області.
В Україні запроваджено низку пілотних проектів, спрямованих на спрощення процедури надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Перший модельний офіс нового зразка з’явився у місті Києві 25 липня 2014 року. Експеримент у столиці виявився успішним, тому цей досвід було вирішено розповсюдити на інші регіони країни.
На Дніпропетровщині проект стартував 1 жовтня. Він передбачає розподілення роботи всіх співробітників на два етапи.
Перший етап полягає у спілкуванні безпосередньо з громадянами: працівники офісу консультують, приймають та видають документи. Відвідувачу більше не потрібно самостійно заповнювати бланки, витрачаючи час на додаткові консультації та виправлення зроблених через недосвідченість помилок. Йому лише необхідно надати документи та поставити підпис на готових паперах, а все інше зробить співробітник офісу. На другому етапі заповнений бланк та документи потрапляють до інших співробітників офісу, які безпосередньо приймають рішення.
Така система роботи не лише в рази скорочує час, витрачений на отримання необхідних документів, а й ліквідовує можливість корупції. Співробітники, що працюють на першому етапі, не приймають рішень, на другому - не мають контакту із споживачем. Саме тому виключається момент домовленостей між клієнтами та працівниками служби.
У нашому регіоні пілотний проект реалізується на базі реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області. Адміністративні послуги можна отримати за адресою: м. Дніпропетровськ, вулиця Комсомольська, 56.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |