Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пн, 23 декабря 2024
10:38

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Укрпошта підвищує якість послуг через діалог з клієнтом

Укрпошта підвищує якість послуг через діалог з клієнтом
13 серпня 2014 року в.о. генерального директора Укрпошти Михайло Паньків на прес-конференції у Дніпропетровську разом з директором Дніпропетровської дирекції Іриною Кільчинською презентували флагманський проект підприємства «Система управління якістю надання послуг».

Пілотна версія проекту вже впроваджена на базі відділень поштового зв’язку Дніпропетровської області. Після успішного апробування в цьому регіоні проект буде впроваджено по всій Україні вже до кінця цього року.

Мета проекту – покращити не лише якість самих послуг Укрпошти, а й значно підвищити рівень їх надання – культуру обслуговування клієнта. Для цього Укрпошта прагне конструктивного діалогу з клієнтом та збирає від споживачів максимальний потік зауважень, критики, пропозицій тощо. Тільки так, за словами очільника Укрпошти, можна зрозуміти, чого насправді прагне споживач та що є для нього цінним в послугах, які надає підприємство.

«Для налагодження комунікацій з клієнтами ми відкрили різноманітні канали зв’язку: через смс, е-мейл, гарячу лінію, сайт, письмові звернення тощо. Завдяки розробленій новій програмі якісних змін, ми прагнемо достукатися до кожного клієнта та дати йому можливість достукатися до нас, – пояснює ідеологію проекту якості Михайло Паньків. – Укрпошта – перш за все сервісне підприємство, основним показником успішності якого є задоволений клієнт. А якість – це відповідність послуги очікуванням клієнта. Саме тому ми маємо надавати послуги так, як того хоче клієнт, а відповідно – вимагає ринок».

Новий підхід у наданні якісних послуг споживачам полягає в усуненні самих причин виникнення проблеми за результатами звернень, удосконаленні кожного з етапів проходження відправлення, комплексному вирішенні питань логістики, виробництва, обслуговування тощо.

Проект з управління якістю допоможе сформувати та постійно підтримувати рейтинг поштових відділень, що спровокує внутрішню конкуренцію та мотивацію до покращення роботи. Механізм проекту простий: з єдиного центру обробки даних звернення клієнтів в режимі он-лайн автоматично відправляються для розгляду до відділення поштового зв’язку, в якому виникла проблема. Тобто персонал поштового відділення напряму контактуватиме зі зверненням користувача, яке стало результатом їхнього «не найкращого» обслуговування. Така система підштовхуватиме рядових поштовиків до більш тісного спілкування зі споживачами, мотивуватиме до пошуку слабких місць у своїй роботі та її покращення.

«Сьогодні зменшено кількість учасників розгляду звернення – від центрального Call-центру одразу до відділення зв’язку. Віднині надання письмової відповіді не є обов’язковим, адже більшість питань можна вирішити одразу на місці або по телефону», – пояснює нововведення директор Дніпропетровської дирекції Укрпошти Ірина Кільчинська.

На Дніпропетровщині у проекті якості вже задіяно 143 відділення поштового зв’язку з підвищеним клієнтопотоком, які надають значний об’єм послуг, та доступом до мережі Internet. У задіяних відділеннях створено електронні корпоративні скриньки за власним індексом, на які надходять інформаційні звернення, розміщено номери телефонів, за якими можна зателефонувати або відправити смс-повідомлення з будь-якого питання щодо роботи об’єкта поштового зв’язку, надати свої пропозиції та зауваження.

За словами керівника Укрпошти, дуже важливою при роботі з клієнтами є сама «остання миля» надання послуги – безпосередній контакт персоналу національного оператора зі споживачем. Укрпошта сьогодні активно працює над покращенням цього напрямку.

На прес-конференції Михайло Паньків також приділив увагу іншим важливим реформаторським проектам Укрпошти, серед яких масштабне галузеве навчання персоналу з акцентом на фронт-лайнерів – операторів та листонош, оптимізація логістичних маршрутів, автоматизація всіх робочих місць та облік складських та логістичних процесів, розширення мережі Укрпошти через систему франчайзингу тощо.

Робочий графік візиту в.о. Генерального директора Михайла Петровича Паньківа включав в себе участь у програмі «Актуальне інтерв’ю» Обласної держтелерадіокомпанії. Він більш детально зупинився на планах розвитку підприємства, на подробицях впровадження нового проекту, соціальній функції «Укрпошти».

Під час офіційного візиту в Дніпропетровськ Михайло Петрович Паньків ознайомився з роботою відділеннь поштового зв’язку Дніпропетровськ, №8, 94, мав можливість спілкуватись безпосередньо з фронт-лайнерами обслуговування споживачів – начальниками відділень, операторами, листоношами. Іх думка важлива для найповнішої реалізації нового проекту.

Екскурс в історію поштової галузі на Дніпропетровщині Михайло Панків здійснив у музеї поштового зв’язку області. Він із зацікавленістю оглянув експонати, які розповідають про історичне минуле розвитку поштового зв’язку на Дніпропетровщині, залишив в Книзі відгуків теплі слова та найкращі побажання поштовикам «продовжувати нелегку, але важливу місію і досягати високих результатів на благо всієї України».

Gorod.dp.ua на Facebook.


Марія  (10.12.15 00:03): Я чекала посилку з Китаю. Живу в Трускавці. Посилка повинна була прийти на моє ім"я. Відправлення відслідковувалося до Львова. А в Львові, а саме ЛЬВІВ 5, 79005, моє відправлення було вручено адресату особисто. Виникає запитання , що це за обслуговування клієнтів на Укрпошті? Я оплачую товар, а працівники Укрпошти в ньому ходять? Що за кур"єр там працює в 23.00? Хто міг по моїх паспортних даних отримати товар в Львові, коли я знаходжуся і живу в ТрускавціЇ і посилка повинна була прийти мені в Трускавець? Минулого тижня я отримала через Укрпошту посилку з Ізраїлю. Як зазвичай я її не зважувала, бо вже кілька разів отримувала відправлення з-за кордону і все було добре. Вдома виявилося, що пропали солодощі і парфуми, котрі мені надіслали в подарунок. Це не зафіксований факт, я сама винна, що не зважила, але чому я маю боятися через те, що мене хтось на Укрпошті пограбує? Задзвонила директору пошти, щоб дізнатися, чому мені не надходить відправлення, а вона повідомила, що о 23.00 кур"єр до Ответить | С цитатой
Елена  (27.04.15 16:30): Статья вызывает смех. Только что пришла из 123 отделения Укрпошты. Написано, что работают до 18. Пришла в 16-00, письма не приняли. Потому что сотрудник почты живет в Днепродзержинске. Да,т вот такая причина. О каком качестве вы рассказываете? Ответить | С цитатой
Reality  (16.08.14 19:05): хрень собачья эта укрпочта. прислали денежный перевод - отправлял пожилой человек и кроме "почты" ни на что не соглашался - я 3 дня как дура бегала вокруг этой почты, потому что график у них не как у нормальных людей пн-пт 9-18, а "седьмая пятница месяца выходной, шестой понедельник рабочий" (утрирую, если кто не понял), и самое тупое - этот чудо-график висит не снаружи, а на внутренней!!! части входной двери, т.е. пока ты не попадешь в тот момент, когда они открыты, графика не узнаешь. и это не в селе Малые Зажопинцы, а в Днепропетровске... нет слов... я теперь только Новой Почтой все свои грузы гоняю. Ответить | С цитатой
Надежда  (16.08.14 18:36): К сожалению все плохое запоминается, а хорошее быстро забывается. А чего было больше? Я ни в одной сфере обслуживания не встречала более терпеливых и внимательных работников. Спасибо работникам 128 отделения связи за преданность своей профессии и за надежду, что негативных коментариев по вопросам оказания почтовых услуг в недалеком будущем не будет. Останавливаются заводы, закрываются предприятия, а почта работает.Люди, будьте терпимее и взвешивайте свои высказывания. Ответить | С цитатой
даааааааа  (16.08.14 13:47): Хоть бы ссылку оставили, куда отправлять предложения. Почта работает до 18.00, но платную посылку можно забрать только до 16.00. Они видите ли уже кассу сдали... Для кого работаете??? Для пенсионеров и домохозяек??? Ответить | С цитатой
Почта должна дойти  (15.08.14 16:55): Укрпочта - это анахронизм и гнилая кормушка для откатов и воровства бюджетных денег. Качество услуг не выдерживает никакой критики, зато повсеместно портреты Удода висели. Организация абсолютно неконкурентоспособная в нынешних условиях. Ответить | С цитатой
МДА  (15.08.14 15:56): Ваш сервис и ваши отделения родом из 80-х годов...Уже очень успешно работают по всей Украине куча других перевозчиков.. Вам или координально реформироваться нужно, либо закрываться нафиг!! Как может посылка со Львова ехать 2 недели??? На Новой Почте через день в Днепре.. Учитесь оперативности у конкурентов... Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
zlo  (15.08.14 14:39): даже читать не буду эту циничную брехню. сперли 2 посылки подряд. какое качество услуг??? у кого??? Ответить | С цитатой
Автолюкс  (15.08.14 14:18): Не знаю никого, кто бы пользовался эти гныдныком! Может госпредприятия и то не все! Мнение одно- нужно закрывать эту кормушку по разворовыванию бюджетных денег. Новая почта -рулит! Ответить | С цитатой
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
5
млн евро на новые троллейбусы потратит город в 2025 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте