|«« | «« | »» | »»| |
«Українська транспортна галузь - одна з найбільш привабливих і відкритих сфер для інвестицій. Триває модернізація морських портів та Укрзалізниці, в галузь впроваджуються новітні технології, реалізуються міжнародні проекти. В Україні створюються сприятливі, прозорі та рівноправні умови співпраці з бізнесом. Ми готові пропонувати інвесторам максимально гнучкий підхід до форм і механізмів такої співпраці. Наша головна мета - модернізація економіки і підвищення її конкурентоспроможності. Україна готова до такої співпраці. Ми - відкриті для діалогу. Конгрес відкриває для цього можливості», - сказав Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул.
Україна є учасником декількох міжнародних проектів, зокрема - проекту залізниць і морських портів України, Литви та Білорусі «Поїзд комбінованого транспорту «Вікінг», який значно підвищує ефективність та обсяги контейнерних вантажоперевезень.
«Також за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку в Україні починається будівництво нового - сучасного та безпечного - двоколійного Бескидського тунелю. Це збільшить пропускну здатність 5-го Критського Міжнародного транспортного коридору»,- сказав Олександр Вілкул.
Ще один перспективний проект - «Широка колія до Відня», за допомогою якого десятки мільйонів тонн контейнерних вантажів з Азіатсько-Тихоокеанського регіону зможуть оперативно, без перевантаження у вагони з іншого шириною колії, доставлятися через Україну до центру Європи.
«Важливою складовою розвитку галузі є впровадження інноваційних технологій», - сказав Олександр Вілкул.
Олександр Вілкул зазначив, що наразі реалізується проект з підвищення ефективності управління залізницями. Зокрема, минулого року була впроваджена єдина автоматизована система контролю вантажних перевезень. Поетапно впроваджується єдина електронна система документообігу і в морських портах. Зокрема, Одеський морський порт став пілотним майданчиком для реалізації проекту Єдиної інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС).
Також на Укрзалізниці йде реорганізація системи диспетчеризації – це зменшення кількості диспетчерських дільниць і збільшення їх довжини, що сприятиме підвищенню швидкості поїздів.
«Україна - країна з колосальним транзитним потенціалом. Тут проходять чотири з десяти міжнародних транспортних коридори Азія-Європа. Наша країна посідає четверте місце за обсягами вантажних перевезень на Євразійському континенті, поступаючись лише Китаю, Росії та Індії. Україна посідає 1 місце в світі з експорту залізничних коліс та 3-тє з їх випуску. Наше завдання - розвивати транспортний і логістичний потенціал країни», - сказав віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |