Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 19 травня 2025
02:17

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Поїздами Інтерсіті+на маршруті Дніпропетровськ-Сімферополь та зворотно вже скористались 26222 пасажири.

Поїздами Інтерсіті+на маршруті Дніпропетровськ-Сімферополь та зворотно вже скористались 26222 пасажири.
З початку курсування швидкісних поїздів категорії Інтерсіті+ (Hyundai Rotem) у сполученні Дніпропетровськ-Сімферополь та зворотно ними скористались 26222 пасажири.

Нагадаємо, що пасажири першого класу поїздів Інтерсіті+, купуючи квитки on-line через сайт http://booking.uz.gov.ua, мають можливість включити до вартості проїзного документа вартість ланч-боксу (продуктового набору). Для цього достатньо поставити галочку у відповідному полі під час бронювання квитка.

Пасажири, які купують проїзні документи у квитковій касі, за бажанням можуть придбати ланч-бокс. Для цього необхідно сказати про це квитковому касиру при купівлі квитка. Вартість ланч-боксу становить 40 грн. Пасажири першого класу мають можливість отримати стандартний ланч-бокс, так і самостійно сформувати продуктовий набір відповідно до запропонованого асортименту вагона-буфета у межах цієї вартості.

Для довідки: Швидкісний поїзд категорії Інтерсіті+ (Hyundai Rotem) №152 сполученням Дніпропетровськ – Сімферополь – Дніпропетровськ розпочав своє курсування 27 травня 2013 року. Щоденне його відправлення з Дніпропетровська о 08.45, прибуття до Сімферополя о 13.40, зворотно - о 17.04, у Дніпропетровську - в 21.59.

Gorod.dp.ua на Facebook.


7575  (19.09.13 19:56): Стесняюсь спросить, а где делся обещанный ЭКР-1 с вагоном 3 класса? Відповісти | З цитатою
Митяй  (04.09.13 18:18): На днях брал билеты в Крым. Днепропетровск предлагают только Интерсити или места люкс в обычные. Пришлось брать на проходящие, но при условии оплаты места до Пятихаток, а до Днепра те же места в базе отсутствуют! Но все равно дешевле получается чем Интерсити да и лежа, а мне с больной спиной в Хюндаях дорога заказана. После 5-ти часового сидения с поезда снимать только сразу в скорую помощь. Відповісти | З цитатою
Adelina  (04.09.13 12:21): Хотелось бы, чтобы правительство и руководство ПЖД (и не только) думали о своем народе и возвратили на рейсы ночные поезда, которые очень удобны. Поздно вечером лег себе, проснулся, а уже Симферополь. Красота! А в Хюндаях попа квадратная будет до конца пути, и дети не выдерживают столько. Не убирайте ночные поезда(купе, плацкарт)! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Стрелочник  (03.09.13 22:51): Донецк - Киев опять застрял. Відповісти | З цитатою
кет  (03.09.13 03:47): 26222 человек за 3 месяца = примерно 9 тыщ за 30 дней = 300 человек в день = 150 человек за рейс - ужас
нашли чем гордиться
Відповісти | З цитатою
Борис  (02.09.13 21:14): всего на 1 сентября поезд курсирует 97 суток (5 дней мая, июнь, июль и август), т.е проследовал 197 раз. Средняя загрузка десяти вагошов составила 134 пассжира, что равано загрузке четырех купейных, или двух плацкартных вагонов. И чему мы радуемся? Відповісти | З цитатою
Наташа  (02.09.13 18:28): Нужно запустить ночью поезда с сидячими местами, такого типа как отечественный аналог Хёндая ЭКр-1 крюковского завода или старый добрый "Столичный экспресс". Відповісти | З цитатою
ппс=ё  (02.09.13 17:05): толк был только от ночного поезда, благодаря ему, можно было на выходные смотаться в крым
на ночной можно было в пятницу вечером сесть, утром к 9 ты на ЮБК, потом вечером в воскресенье на обратный и утром в понедельник ты дома
а теперь жоопа!
учитывая цены на хундаи - то на машине даже дешевле, к тому же нет той возможности за выходные съездить в крым, что написал выше
итого - теперь только на авто
Відповісти | З цитатою
456  (02.09.13 14:32): ехали домой.в вагоне было 9 человек. соседний пустой. вопрос.и нафига такой цирк.зачем порожняки гонять.сделайте билеты дешевле.и будет вам счастье. Відповісти | З цитатою
Кукабара  (02.09.13 13:02): Мне не понравилось! Просто другого выхода теперь нет вот и приходится ехать. Самое удобное - это ночной поезд! Только нормальный, который приходит как раньше, в 7 утра, а не в 5 как теперь. Но нас ведь никто не собирается спрашивать. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2 3 4
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
100
років парку імені Шевченка

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті