Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пт, 22 ноября 2024
03:44

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Україна робить наступний крок у вирішенні проблеми добудови Дніпропетровського метро, – Олександр Вілкул

Україна робить наступний крок у вирішенні проблеми добудови Дніпропетровського метро, – Олександр Вілкул
Уряд затвердив склад української делегації, яка проведе переговори з ЄІБ щодо фінансування будівництва Дніпропетровського метро.

«Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) є одним із двох банків, які надають відповідне фінансування на цей проект. Другим банком є Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР), угода з яким була підписана 27 липня 2012 року. Загальна вартість фінансування міжнародних інституцій на добудову метро у місті Дніпропетровську складає 304 млн євро (по 152 млн євро кожен банк)», - сказав Олександр Вілкул.

Щодо фінансування від ЄБРР Верховна Рада прийняла рішення 5 червня 2013 року. «Проекти розвитку інфраструктури об’єднують країну. «За» проект «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську» проголосували представники всіх фракцій у Верховній Раді», - сказав Олександр Вілкул.

Кредит надається строком на 15 років з відстрочкою виплати тіла кредиту на 4 роки. Враховуючи високу комерційну привабливість проекту ставка становить Euro LIBOR +1% річних (на 17.07.2013 це становить 2,08% річних). «Це є найнижча ставка при кредитуванні інфраструктурних об'єктів на території країн СНД», - сказав Олександр Вілкул.

Він зазначив, що інфраструктурні проекти України цікаві для міжнародних фінансових інституцій. «Надання ними коштів в Україну свідчить про довіру до нашої країни», - сказав Віце-прем’єр.

За розрахунками Австрійської компанії «SGS Austria» (розробила повне техніко-економічне обґрунтування проекту добудови), попередня орієнтовна вартість добудови 4 км і 3 станцій Дніпропетровського метрополітену складає 367 млн євро (це понад 4 млрд грн). 304 млн кредитних коштів планується залучити з ЄБРР та ЄІБ (по 152 млн кожен банк). Решту коштів буде залучено з боку України.

В березні 2013 року було проведено попередній відбір серед компаній-учасників тендеру. Наразі тривають тендерні процедури, які проводять представники ЄБРР та України. Пакет документів в участі в першому технічному етапі тендеру – наданні технічних характеристик по будівництву метро - вже подали 16 компаній з 10 країн (України, Росії, Туреччини, Китаю, Італії, Португалії, Кореї, Іспанії, Чехії, Австрії). Їх розглянуть 30 липня 2013 року. Другий етап – участь у торгах компаній, які пройдуть перший етап тендеру – заплановано на вересень 2013 року. Завершення тендеру очікується на кінець 2013 початок 2014 року. Після того розпочнуться масштабні будівельні роботи.

Олександр Вілкул підкреслив, що під час будівництва мають максимально використовуватися будівельні матеріали вітчизняного виробництва. «Будівництво метрополітену дозволить створити нові робочі місця, дасть потужний імпульс розвитку вітчизняній економіці. Такі проекти підвищують інвестиційну привабливість України для реалізацій транспортних інфраструктурних проектів», - сказав він.

До існуючих на сьогодні 7 км «підземки» буде додано ще 4 км, які будуть пролягати під проспектом Карла Маркса. Заплановане розширення існуючої лінії метрополітену в центрі міста збільшить її довжину до 11 кілометрів і додасть три нові станції - «Театральна», «Центральна» та «Музейна».

«Введення в дію пускового комплексу від станції «Вокзальна» до станції «Центральна» дозволить підвищити майже в 5 разів обсяг пасажироперевезень - з 13 млн пасажирів на рік до 64,2 млн пасажирів на рік», - сказав Олександр Вілкул.

Він також зазначив, що після завершення будівельних робіт планується проведення роботи з реконструкції центральної частини Дніпропетровська. «Місто отримає не тільки якісну транспортну інфраструктуру, а й оновлений проспект Карла Маркса. Дніпропетровськ продовжує розвиток як сучасне європейське місто», - сказав Олександр Вілкул.

Довідка:

Дніпропетровський метрополітен є найкоротшим в Європі. На сьогодні він складається з електродепо і 6 станцій. Проектування та будівництво Дніпропетровського метро почалось 1982 року. 6 станцій було введено в експлуатацію у 1995 році. А розпочате тоді будівництво трьох станцій - «Театральна», «Центральна» та «Музейна», так і не було реалізоване до 2010 року. З ініціативи тоді (2010 рік) губернатора Дніпропетровщини Олександра Вілкула та за підтримки Президента України Віктора Януковича було почато проект добудови Дніпропетровського метрополітену.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
7
новых региональных полигонов бытовых отходов будут построены в регионе к 2027 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте