- Сьогодні органи влади регіону в електронному вигляді надають якісні адміністративні та дозвільні послуги, реагують на звернення громадян. Мета цих заходів – не тільки підвищити ефективність роботи владних структур, а й сприяти запровадженню європейських принципів взаємодії між владою, громадянами, бізнесом та громадськими організаціями, - зазначив голова обласної ради Євген Удод.
На Дніпропетровщині відкрито 35 дозвільних центрів та регіональний інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада», які надають 22 види послуг за принципом «єдиного вікна». Усі вони об'єднані у єдину систему електронного урядування. Це дозволяє зробити цей процес максимально відкритим і захищеним.
- Ми підтримали проект Дніпропетровської міськради, як частину масштабної роботи з поліпшення якості адміністративних послуг, що проводиться в регіоні. На його реалізацію в обласному бюджеті передбачено 245 тис.грн. На умовах співфінансування у міському бюджеті – 110 тис.грн. Впровадження проекту дозволить забезпечити відкритість і зрозумілість надання адмінпослуг, зменшити витрати часу на їх отримання, здійснювати контроль за станом розгляду звернень щодо отримання тієї чи іншої послуги, - сказав Євген Удод. – Такі формати роботи місцевої влади нині впроваджуються у всіх містах і районах області. Наше завдання – щоб кожна людина мала змогу отримати будь-яку інформацію, довідку, документ за європейським принципом «єдиного вікна» у максимально стислі терміни.
Голова обласної ради висловив упевненість, що впровадження проекту-переможця обласного конкурсу гідно оцінять жителі Дніпропетровська.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Вот, например, какие механизмы подтверждения льгот в коммунальных службах. Требуют собирать справки, копии документов и проч. Гоняют бедных стариков (или работающих людей, отрывая их от дела) по ЖЭКам, собесам, а потом вынуждают выстаивать (высиживать) часовые очереди к ним, которые они сами же создают искусственно. Почему это дикарство в 21-м веке благополучно существует и стало нормой, когда есть базы данных, телефоны, компы, "35 разрешительных центров и региональный информационно-ресурсный центр «Открытая власть".
Какая проблема самим запросить и получить все списки разом, и не гонять людей за дурацкими ненужными бумажками, не создавать ненужных очередей и не нагружать своих же сотрудников лишней надуманной работой??? Вот где порядок наведите, г-да Вилкул, Удод вместе со своими многочисленными админ.службами паразитов-бюрократов! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2