У рамках спільного проекту «Місцевий розвиток міст України» (МЕРМ), який впроваджується на Дніпропетровщині Федерацією канадських муніципалітетів за підтримки Канадського агентства міжнародного розвитку ( CIDA ), в обласному центрі пройшов семінар-навчання, у ході якого було відпрацьовано питання проведення маркетингових досліджень та методології створення стратегій брендінгу міст.
Експерт проекту від канадської сторони Каді Вард надав загальний огляд п'яти основних кроків з брендінгу території в контексті демонстраційних проектів громад, а також провів майстер-клас з проведення маркетингових досліджень.
Міста й території мають свої унікальні особливості, прикмети, які можуть бути використаними у якості брендів, - зауважив він. - Якісний бренд завжди впливає на соціальні, економічні та культурні процеси територій, змінює ці особливості, оцінюючи їхні сильні та слабкі сторони й привабливі характеристики. Окрім іншого, наслідком створення бренду має стати значна самодостатність регіонів та зменшення їх залежності від центру – як мінімум, у сприйнятті місцевих жителів, - наголосив експерт.
Голова обласної ради Євген Удод висловив переконання, що головними результатами ефективного брендінгу стане залучення у міста Дніпропетровщини нових інвестицій та розширення спектру можливостей для реалізації різноманітних економічних та соціальних проектів місцевого розвитку.
Реалізація проекту МЕРМ дозволить шести містам регіону сформувати позитивний імідж, підвищити ділову та соціальну конкурентоспроможність, а також створити умови для залучення туристів в регіон. Комплекс таких заходів зміцнить місцеву і регіональну економіки та допоможе досягненню нашої головної стратегічної мети – покращення якості життя мешканців Дніпропетровщини, - підкреслив Євген Удод.
Довідково:
Канадсько-український проект „Місцевий економічний розвиток міст України” реалізується з січня 2010 року до 2014 року Федерацією канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Канадського агентства міжнародного розвитку ( CIDA ) і надає підтримку у вдосконаленні планування і постачання послуг, що сприяють і підтримують економічне зростання та розвиток у містах Львівської та Дніпропетровської областей. Наш регіон представлений міськими радами Дніпропетровська, Кривого Рогу, Нікополя, Павлограда, Першотравенська і Тернівки, а також Павлоградського та Петропавлівського районів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Вот тогда и будет "положительный имидж".
Правда не для "канадских коллег", а у населения страны!
Но по моему это важнее. Відповісти | З цитатою