Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 19 грудня 2025
22:41

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Пожежа на Амурському мосту

Пожежа на Амурському мосту
25 липня о 19.50 на телефон Служби порятунку 01 Дніпропетровського міського управління ГУ МНС України в області надійшло повідомлення про пожежу в Кіровському районі обласного центру посередині розвідного залізнично-автодорожнього мосту через річку Дніпро, який носить назву Амурського або Старого. Горіли споруди підйомного механізму, попередньо – через коротке замикання електричної проводки всередині операторської.

До гасіння пожежі за четвертим рангом залучалося 8 відділень міських пожежно-рятувальних частин, пожежний катер «Рєзвий», що належить Головному управлінню МНС України в області, відділення Дніпропетровського воєнізованого гірнічорятувального загону, а також пожежний потяг.

Гасіння пожежі ускладнювалося низкою чинників. По-перше, операторська підйомного прольоту – міцна споруда ще радянських часів, з подвійними стінами. Розташована вона поміж двома залізничними коліями. Інтенсивно горіло всередині приміщення, проте рятувальники з дуже незручної позиції – зверху (з автомобільного мосту), ще й під кутом – могли поливати водою лише дах будівлі, захищений залізом.

Підійти ближче, аби протистояти вогню з боків, першопочатково змоги не було – вогонь був дуже сильним, до того ж, металеві конструкції мосту побіля осередку пожежі розжарилися. Ситуацію виправив пожежний катер «Рєзвий», що прибув до місця надзвичайної події й сильними водяними струменями збив полум’я, а затим взявся за охолодження ділянки мосту, що горіла.

По-друге, течія під мостом дуже сильна, тож, аби пожежний катер не зносило, знадобилася допомога буксирів річкового порту, які буквально «тримали» його в потрібній точці. До того ж, завданням цих плавзасобів було не допустити руху катерів та човнів у небезпечній зоні.

По-третє, необхідно було весь час поповнювати запас води у цистернах пожежних автівок, задіяних у гасінні пожежі. Задля цього на місце події прибув пожежний потяг з двома цистернами води на 60 тонн кожна, звідки спорожнілі пожежні автомобілі забирали її для подальшої роботи.

Пожежу ліквідовано о 22.56. У зв’язку з пожежею залізничний рух мостом було призупинено по обох коліях до 04.22 наступного дня - 26 липня.

Унаслідок надзвичайні події вогнем пошкоджено операторську підйомного прольоту Амурського моста на площі 70 квадратних метрів. Збитки з’ясовуються.

Окрім пожежно-рятувальних підрозділів міста, зважаючи на складність події, на місце пожежі особисто виїжджала губернатор області Надія Дєєва, начальник Головного управління МНС України в області генерал-лейтенант служби цивільного захисту Віктор Бутківський, начальник Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Микола Андрущенко.
Gorod.dp.ua на Facebook.


kill  (29.07.07 21:43): dayan4ka,
Неужели ты хотела, чтоб ваш состав пустили через мост когда горела операторская подъёмки. Я работал на этих мостах и поверь, люди там работают не на тяп-ляп. А если бы проводница вам сказала правду, то пол состава вылетела перед мостом на междупутье. Считаешь это было бы правильно?
Відповісти | З цитатою
Кукрыникс  (27.07.07 19:17): Каждый день езжу по Новому мосту в ожидании пожара на заправках , натыканных под его опорами с обеих сторон. Я строительную академию окончила и четко знаю, что такого рода сооружения нельзя располагать ближе 100м от мостов и путепроводов. Когда рванет, заложниками окажутся все, кто в это время окажется поблизости на своей машине. Відповісти | З цитатою
Дельфин  (27.07.07 09:33): to ZIL, Вы сказали очень точно.Еще предстоит пережить не одну техногенную катастрофу.Изношены и устарели все магистральные и инженерные,путе-газо-електро-трубо-и пр.-проводы, причем везде.А в каком катастрофическом состоянии находятся все плотины Днепра,известно только посвященным. Когда они прорвут, вот смеху-то будет....И Башни на Дзержинке не помогут.... Відповісти | З цитатою
Тиша  (26.07.07 22:53): Этот советский запас прочности до сих пор наполняет карманы бизнесменов и воров, которые ни копейки не вкладывают в развитие и ремонт инженерных сооружений, в том числе и железнодорожных мостов, а тарифы повышаются... Відповісти | З цитатою
Мария  (26.07.07 22:25): Справедливый , и кому вообще такая идея пришла в голову?!!! "Этим событием мы показали, что Приднепровская ж/д не очень надежная" что за глупости ты говоришь?! если его специально подожгли - это не доказывает то, что наша ж\д не надежная. мы сами же все и делаем для того, чтоб она была ненадежная... Відповісти | З цитатою
dayan4ka  (26.07.07 21:01): 25 июля возвращалась с крыма экспрессом симферополь-днепр, должны были приехать в 22.30. в 23 благополучно остановились недоехав до города, торчали час и никто! не говорил причину. проводница делал вид что ничего не знает, просто задержываемся и все. в итоге кто-то из пассажиров по мобилке узнал о пожаре от родных,ждущих на вокзале! в итоге на вокзале мы были в 1.30 ночи, соответственно проехав по мосту после пожара! почитала отзывы и думаю: а было ли это безопасно?? Відповісти | З цитатою
mr. N  (26.07.07 20:16): Стратегически важный объект. Відповісти | З цитатою
Сергей  (26.07.07 19:36): Народ у кого есть фотки пожара на мосту??? желательно по подробнее! Пожалуйста! Відповісти | З цитатою
ZIL  (26.07.07 17:41): Повторюсь и тут:
я учился в ДИИТе(это железнодорожный институт, кто не знает).Так вот,еще со студенческой парты я знаю что глобальная электрификация железных дорог была в 60-70х годах, а ресурс всех сопутствующих конструкций (контактная сеть,автоматика и т.п.) около 30 лет,ну плюс еще \"советский запас прочности\".
Вывод напрашивается такой: последние аварии связаны не с конкретными людьми, а с банальным износом всего оборудования железной дороги!
Надо быть готовыми к происшествиям подобного рода,это не предел
Відповісти | З цитатою
Lorer  (26.07.07 16:59): Е-мое, мне через него на выходных 2 раза ехать на поезде. Надеюсь, пожар не повторится, а то поезда поотменяют нафиг. Відповісти | З цитатою
1 2 3
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Аналітики визначили вартість новорічного столу в Україні (9)

•  У середмісті Дніпра триває масштабний благоустрій після реконструкції зливової каналізації (7)

•  Доведені до відчаю життям у темряві, дніпряни взяли у заручники енергетиків (5)

•  Депутат Дніпровської міськради оформив фіктивне відрядження і понад два тижні відпочивав у Греції: слідчі повідомили фігуранту про підозру (5)

•  Забезпечують життєдіяльність та стійкість Дніпра. Філатов вручив героям-енергетикам медалі та відзнаки від міста (5)

•  У Дніпрі стартувала масштабна модернізація вуличного освітлення коштом європейських інвестицій (5)

•  Жити у Дніпрі стає все безпечніше (4)

•  У Дніпрі жителі однієї з багатоповерхівок перекрили дорогу через відсутність світла (4)

•  Суд у Дніпрі виправдав жінку, яка вбила свого співмешканця (4)

•  Капуста, огірки дешевшають, а помідори дорожчають: скільки коштують овочі та фрукти зараз (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
90
років тому почали будувати Набережну

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті