Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
вт, 26 ноября 2024
00:34

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Інформацiя про стан захисту прав і свобод дітей

Інформацiя про стан захисту прав і свобод дітей
Захист прав дітей, передусім від насильства, постійно перебуває у полі зору органів прокуратури України і є пріоритетом наглядової діяльності.

Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, Законом України "Про охорону дитинства" та іншими законами України дітям гарантовано особисту недоторканість та захист їх життя і здоров'я.

Прокурорськими перевірками встановлено, що органи внутрішніх справ, опіки та піклування, освіти, служби у справах неповнолітніх порушують вимоги Закону України "Про попередження насильства в сім'ї". У переважній більшості ними не розроблено програми щодо запобігання насильству в родинах, не визначено потребу у спеціалізованих установах для жертв насильства, не вивчаються причини та умови, що сприяють цим негативним проявам. Взаємодія цих органів зводиться в кращому випадку до обміну статистичною інформацією. Як наслідок, відсутні достовірні дані про кількість дітей, які потерпають від насильства, жорстокого поводження з ними та потребують захисту.

Всупереч вимогам Законів України "Про міліцію", "Про органи і служби у справах неповнолітніх та спеціальні установи для неповнолітніх", "Про попередження насильства в сім'ї" органи внутрішніх справ України не надають переваги профілактичній роботі з неблагополучними сім'ями. Як правило, робота щодо виявлення таких сімей проводиться формально, не завжди з'ясовують причини сімейного неблагополуччя, не вживають заходів до їх усунення, нормалізації обстановки в родинах.

Всупереч Закону України "Про соціальну роботу з дітьми та молоддю" не забезпечено ефективної профілактичної роботи з неблагополучними сім'ями центром соціальних служб для молоді. Систематичне інспектування неблагополучних родин з метою поточного контролю ними не здійснюється, соціально-профілактичні заходи проводяться формально. Така діяльність зводить нанівець результати соціальної підтримки та не сприяє виходу з кризи неблагополучних сімей, ефективному захисту дітей, які в них виховуються.

Всупереч вимогам Законів України "Про освіту" та "Про загальну середню освіту" психологічна служба та соціальний патронаж в закладах освіти не налагоджено, учнів за місцем проживання не відвідують, педагоги не завжди обізнані з умовами їх утримання у сім'ях. Інформація про неблагополучні сім'ї, в яких проживають учні, відсутня, внаслідок чого не вживаються заходи щодо вчасного вилучення дітей з небезпечного оточення, охорони їхнього життя і здоров'я.

З огляду на стан злочинності в районі, стан профілактики відповідними відомствами та установами, прокуратурою Красногвардійського району м. Дніпропетровська узагальнено стан захисту прав і свобод дітей, виконання установами та відомствами району покладених на них обов'язків стосовно попередження правопорушень та злочинів серед дітей та підлітків за 12 місяців 2011 року.

Неналежний стан справ певною мірою обумовлений недостатнім виконанням органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронними органами, керівниками навчальних закладів покладених на них обов’язків щодо запобігання правопорушенням серед неповнолітніх, запровадження ефективних профілактичних заходів боротьби з підлітковою злочинністю.

Так, у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська за 12 місяців 2011 року зареєстровано зареєстровано 13 злочинів, скоєних неповнолітніми (2010 рік – 13 ), що нарівні з аналогічним періодом минулого року, з них: скоєних у групі – 7 (12 міс.2010 року –4) 75%, в тому разі за участю з дорослими - 7 (12 міс.2010 року – 2 -250%), у стані алкогольного сп’яніння -1 (12 місяців 2009 року-1). За вказаний період 2011 року розслідувано 13 злочинів, скоєних неповнолітніми, проти злочинів за аналогічний період 2010 року-13. Зростання кількості злочинів скоєних неповнолітніми у групі, а саме у групі з дорослими особами характеризується неналежним контролем та вихованням з боку батьків неповнолітніх, байдужістю батьків щодо кола спілкування дітей, а також незалученність неповнолітніх під час вільного часу до суспільно – корисної діяльності.

Також відмічається відсутність збільшення кількості неповнолітніх осіб, які скоїли повторно злочини. Так, за 2011 рік зареєстровано 3 неповнолітні (за 12 місяців 2010 року – 3 (0%).

За 12 місяців 2011 року зареєстровано 9 неповнолітніх (12 місяців 2010 року – 15), які скоїли злочини, що порівняно з аналогічним періодом 2010 року на -40%.

За 12 місяців 2011 року зареєстровано також вчинення злочинів школярами -1(12 міс.2010 року –1 ( 0%); студентів та учнів ПТУ, технікумів – 0 (12 міс.2010 року –1 (-100 %).

За 2011 рік неповнолітніми у стані сп‘яніння скоєно 1 злочин проти 1 за аналогічний період 2010 року, в стані наркотичного та токсичного збудження 0 проти 0 за аналогічний період 2010 року. Зареєстровано також 10 тяжких та особливо тяжких злочини, скоєних неповнолітніми (2010 рік – 6 (66,7%), 1 зареєстровану вбивство (2010 рік-0). Ріст особливо тяжких та тяжких злочинів, зумовлений тим, що більшість цих злочинів вчиненні у групі з дорослими особами (7 злочинів) та корисливої спрямованості, що свідчить про незадовільний контроль батьків у неблагополучних сім’ях та не контрольованість кола зв’язків неповнолітніх.

Більша частина неповнолітніх, в основному, перебувала за місцем свого проживання, у темний час доби.

Крім цього, протягом року у Красногвардійському районі пред‘явлено 21 позовну заяву в інтересах неповнолітніх (позбавлення батьківських прав, стягнення аліментів, усиновлення). За аналогічний період 2010 року – 31 позови вказаної категорії.

Вивченям позовної діяльності Управління- служби у справах дітей встановлено, що при підготовці позовів про позбавлення батьківських прав, у разі наявності майна у дитини чи батьків дитини, не ставилось питання про накладення заборони на відчуження даного майна, що є порушенням вимог ст. 119 Цивільного процесуального кодексу України, ст. 17 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 4 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей». Прокурором району внесено припис про усунення порушень вимог Закону України «Про охорону дитинства» в частині захисту прав дітей на майно на адресу керівництва виконкому Красногвардійської районної у місті ради, який розглянуто та задоволено.

Протягом 12 місяців 2011 року прокуратурою району здійснювався нагляд за додержанням законодавства органами державної системи профілактики, органами виконавчої влади, опіки та піклування, освіти, іншими органами та вживались заходи щодо реального захисту прав неповнолітніх та поновлення їх порушених прав. За результати проведених перевірок, встановлених порушень вимог Закону за ініціативою прокурора району до дисциплінарної відповідальності притягнуто посадових осіб Управління-служби у справах дітей - 1, Центру соціальних - 1, 5 - відділу освіти, 25 - навчальних закладів району.

В ході правозахисної діяльності приділено увагу виконанню обов׳язків посадовими особами контролюючих органів. За 12 місяців 2011 року за постановами прокурора району до дисциплінарної відповідальності притягнуто 3 посадові особи, з яких 2- працівники СЕС району, 1-СДПЧ № 5.

Протягом року прокуратурою району у державних і комунальних медичних закладах перевірено додержання вимог законів щодо запобігання захворюваності, травматизму та смертності дітей, поширенню серед них пияцтва та наркоманії, надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення санітарно-епідеміологічними службами безпечних умов виховання, навчання і праці дітей. Питання захисту права дітей на освіту, зокрема щодо безоплатності та доступності освіти у державних і комунальних навчальних закладах, надання освітніх послуг у відповідності з ліцензійними вимогами знаходиться на постійному контролі.

Так, в процесі здійснення прокурорського нагляду на напрямку додержання законодавства про освіту за виявленими порушеннями закону вжиті заходи прокурорського нагляду:

  • відшкодовано коштів у сумі 294 000 грн. ( 12 місяців 2010 року- 252 тис. грн.),
  • внесено і розглянуто 7 приписів та подань про усунення порушень закону, за результатами розгляду яких поновлено права 579 дітей;
  • притягнуто до відповідальності 9 посадових осіб. Наприклад в травні поточного року прокуратурою району проведено перевірку додержання вимог законодавства щодо охорони життя та здоров׳я неповнолітніх, Закону України “Про освіту” в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах району.
У ході перевірки загальноосвітніх закладів №№ 30, 34, 12, 82 встановлені порушення вимог Закону України “Про освіту”, Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 616 від 31.08.2001 року.

Як свідчила перевірка, вимоги ст. 26 Закону України «Про освіту» п. п. 2.4, 2.8, 2.9, 3.3, 3.11, 4.15, 4.18 Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 616 від 31.08.2001 року, порушуються.

В 2011 році прокуратурою району проведено перевірки щодо попередження злочинності, бездоглядності та безпритульності серед неповнолітніх, додержання вимог діючого законодавства про загальну середню освіту, а також законодавства, спрямованого на попередження правопорушень серед неповнолітніх у середніх загальноосвітніх школах району.

Вказані порушення вимог діючого законодавства щодо охорони життя та здоров׳я неповнолітніх стали можливими у зв‘язку з формальним підходом до своїх службових обов‘язків керівників навчальних закладів району №№ 30,31,82,12,34 та їх заступників, відсутністю належного відомчого контролю з боку відповідальних посадових осіб відділу освіти Красногвардійської районної у місті Ради . За результатами проведеної перевірки прокурором району внесено 2 подання про усунення порушень на адресу керівництва відділу освіти, які розглянуто та задоволено, порушення закону усунено, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 11 посадових осіб-керівників району.

Також в квітні 2011 року проведено перевірку додержання вимог діючого законодавства про освіту, а також законодавства, спрямованого на попередження правопорушень серед неповнолітніх у середній загальноосвітній школі № 82 району.

У ході перевірки в діяльності КЗОЗОСШ № 82 встановлено порушення вимог Законів України “Про загальну середню освіту”, «Про освіту», «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю», гл.4 Типових правил внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України, затверджених наказом МОУ № 455 від 20.12.1993 року.

У галузі охорони праці та працевлаштування особливу увагу звернено на виконання вимог законів щодо бронювання робочих місць для молоді, забезпечення першим робочим місцем випускників навчальних закладів, створення безпечних умов праці.

Прокурором району порушено 1 кримінальну справу за ознаками ч. 1 ст. 172 КК України, яку направлено до суду та 12.10.2011 року, розглянуто, внесено 2 приписи та подання, які розглянуто та задоволено, поновлено права 260 дітей.

В ході правозахисної діяльності на даному напрямку засобами прокурорського реагування припинено поширення творів, що пропагують культ насильства, жорстокості, предметів порнографічного характеру, впливу релігійних організацій, діяльність яких загрожує життю, здоров'ю, моралі дітей, порушує їх права і свободи.

Наприклад, в квітні 2011 року проведено перевірку додержання вимог Закону України “Про захист суспільної моралі” щодо попередження поширенню продукції, яка негативно впливає на формування свідомості неповнолітніх в відділі освіти, службі у справах неповнолітніх Красногвардійської районної у місті Ради, суб”єктів підприємницької діяльності.

Протягом 2010 року службами та відділами виконкому, які входять до вказаної комісії було проведено 20 перевірок торгових та розважальних об’єктів, які є осередками молодіжного руху. Однак, в ході проведених перевірок порушень у сфері захисту суспільної моралі не виявлено. Перевіркою в відділі Комітету у справах сім»ї та молоді Красногвардійської районної у місті ради встановлено, що має місце порушення вимог ст. 5 Закону України «Про попередження насильства в сім׳ї», п.п.2.1-2.3 Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) у справах сім'ї та молоді, служб у справах неповнолітніх, центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді та органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім'ї, затвердженої наказом Міністерства України у справах сім'ї, дітей та молоді, Міністерства внутрішніх справ України 07.09.2009 N 3131/386. Інформації служби дільничих інспекторів, кримінальної міліції у справах дітей дітей, центрів, служб щоквартально не узагальнюються, за наслідками потреба у створенні установ не визначається, відповідні пропозиції не вносяться. Прокурором району внесено припис про усунення порушень вимог діючого законодавства про попередження насильства в сім»ї на адресу керівництва відділу Комітету у справах сім’ї та молоді, який розглянуто та задоволено.

В ході проведених рейдів,з залученням працівників відділу суспільної моралі Управління по боротьбі з торгівлею людьми, вилучено 798 дисків, що містять пропаганду жорстокості та насилля, з яких фільми, що пропагують насилля та жорстокість- 45 одиниць ( «Хостел» ч.ч. 1-5, «Техасская резня бензопилой»-ч.1-3, «Пила»-ч.ч. 1-6). Матеріали направлені на адресу керівництва РВ для прийняття рішення в порядку ст. 97 КПК України, за результатами 10.03.2011 року за ознаками ст. 300 ч.2 КК України порушено кримінальну справу № 6611118.

За результатами перевірки додержання вимог Закону України “Про захист суспільної моралі” щодо попередження поширенню продукції, яка негативно впливає на формування свідомості неповнолітніх внесено 3 приписи, до адміністративної відповідальності притягнуто приватного підприємця, припинено незаконну діяльність об׳єкту торгівлі щодо розповсюдження продукції еротичного характеру, подання про усунення порушень на адресу керівництва Красногвардійської районної у місті ради, яке розглянуто та задоволено, 4 винні особи притягнуті до відповідальності.

Особливу увагу приділено дотриманню і поновленню прав дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків, дітей-інвалідів, дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дітей з малозабезпечених і багатодітних сімей, а також додержання законодавства щодо нарахування і виплат пенсій, стипендій, аліментів та інших видів державної допомоги.

Так, в лютому 2011 року проведено перевірку додержання вимог діючого законодавства України щодо захищеності дітей-інвалідів, соціальної роботи з ними, повноти обліку дітей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях в Управлінні- службі у справах дітей, відділі освіти, центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Красногвардійської районної у місті ради/далі по тексту- ЦСССДМ/. Прокурорською перевіркою встановлено, що на обліку в відділі освіти виконкому Красногвардійської районної у місті ради перебуває 66 дітей-інвалідів, які навчаються на території району в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах.

Перевіркою в Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Красногвардійської районної у місті ради встановлено, що у банку даних, які опинилися в складних життєвих обставинах, перебуває 5 сімей з 6 дітьми.

В управлінні- службі у справах дітей виконкому Красногвардійської районної у місті ради - 9 дітей-інвалідів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 4 – виховуються в державних закладах.

В Управлінні праці та соціального захисту населення Красногвардійської районної у місті ради отримують соціальну допомогу 204 дитини-інваліда.

Таким чином, кожний з перелічених підрозділів виконавчого комітету районної у місті ради, має свій облік дітей-інвалідів, який, як свідчить перевірка, є неповним. Як наслідок, повна соціальна робота з дітьми-інвалідами, їх захист службами не проводиться з причини відсутності координації їх діяльності.

Наведене свідчить про те, що в районі відсутня будь-яка координаційна діяльність центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності у вирішенні питань соціального захисту дітей, передбачена ст. 4 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи у справах дітей», в тому числі- соціального захисту дітей-інвалідів.

Слід зазначити, що прокуратурою Красногвардійського району м. Дніпропетровська у 2011 році проведено перевірки додержання вимог законодавства щодо соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

В лютому 2011 року проведено перевірку додержання вимог законодавства про опіку та піклування, додержання житлових та майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в Управлінні-службі у справах дітей, органі опіки та піклування Красногвардійської районної у місті ради., ДПТНЗ «Дніпропетровський навчально-виробничий центр з підготовки та перепідготовки робітників машинобудівної галузі та зв’язку».

Перевіркою особових справ дітей даної категорії встановлено, що має місце порушення вимог п. 3 Порядку ведення особової справи дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, затвердженого наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 18.11.2008 № 4591.

Однак, прокурорською перевіркою встановлено, що зазначений учень не отримує пенсію, припинено виплату пенсії у зв'язку з закінченням терміну виплати (ст. 93 Закону України «Про пенсійне забезпечення»). Даний факт також залишився поза увагою керівництва ДНВЦ ППР МГЗ.

Крім того, встановлено, що керівництво навчального закладу не володіє повною та достовірною інформацією щодо соціального захисту своїх учнів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Перевіркою особових справ 36 учнів даної категорії встановлено, що підтвердження про отримання сиротами пенсій (довідка про призначення та виплату пенсії, державної соціальної допомоги,тощо) в особових справах відсутнє.

Таким чином, питання пенсійного забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування залишилось поза увагою керівництва ДНВЦ ППР МГЗ.

В порушення п.п. 3, 6 Порядку ведення особової справи дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, затвердженого наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту 18.11.2008 N 4591 підтвердження про отримання пенсії сиротою відсутнє. Крім того, учні, які проживають в гуртожитку, не охоплені харчуванням. При тому, що в гуртожитку проживає 45 учнів, з яких сиріт-3, позбавлених батьківської опіки- 3, станом на 24.02.2011 року на сніданок охоплено 7 учнів, обід - 2. Учням пільгових категорій ДПТНЗ «Дніпропетровський навчально-виробничий центр з підготовки та перепідготовки робітників машинобудівної галузі та зв’язку» не забезпечено повне утримання відповідно до державних соціальних стандартів для задоволення їх життєво необхідних потреб та не створено безпечні та нешкідливі умови для нормальної життєдіяльності,навчання, праці та виховання у навчальному закладі, що є порушенням ст. 26 Закону України «Про освіту», ст. 1 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей,позбавлених батьківського піклування», ст.ст. 37,43,50 Закону України «Про професійно-технічну освіту».

Прокурором району внесено подання про усунення порушень вимог законодавства на адресу керівництва зазначеного навчального закладу, яке розглянуто та задоволено, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 5 посадових осіб.

Перевіркою в березні 2011 року встановлено, що відповідальними особами Красногвардійської районної у місті Дніпропетровську ради, керівниками навчальних закладів району не виконуються Закон України від 14.03.2006 року «Про загальнодержавну програму подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010 роки», ст.ст. 28, 29 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», щодо пріоритетності захисту дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, в лікуванні, реабілітації, повного державного забезпечення дітей до вступу їх до школи, яке передбачає забезпечення відповідно до фізіологічних норм, збалансованим харчування, вітамінами, необхідними макро- та мікроелементами, а також харчовими додатками, які сприяють виведенню радіонуклідів з організму. Вимоги ст.ст. 5, 28 Закону України «Про охорону дитинства», Норми харчування у навчальних та оздоровчих закладах, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591, постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. N 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» порушуються. Посилене, безкоштовне, збалансоване харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, з числа вихованців дошкільних навчальних закладів, учнів 1-4 класів, учнів, які відвідують групи продовженого дня, загальноосвітніх навчальних закладах району не забезпечено. 19 дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, є учнями 1-4 класів СШ № 6, 15, 30, 31, 32, 34, 46, 62, 82, 120 не забезпечуються безкоштовним, посиленим, збалансованим харчуванням в школах, в тому числі безкоштовним харчуванням при відвідуванні групи продовженого дня.

Прокурором району внесено подання про усунення порушень вимог законодавства на адресу керівництва виконкому, яке розглянуто та задоволено, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 5 посадових осіб. В 2011 році прокуратурою району постійно проводилась робота в напрямку додержання законодавства щодо охорони життя та здоров׳я неповнолітніх. За 12 місяців 2011 року в сфері охорони життя та здоров׳я неповнолітніх порушено 1 кримінальну справу, яку направлено до суду, внесено 12 протестів, 4 приписи та подань, які розглянуті та задоволені, до відповідальності притягнуто 9 посадових осіб (дисциплінарна), з яких 3- посадові особи контролюючих органів.

Слід зазначити, що в ході правозахисної діяльності не залишено поза увагою виконання покладених законодавством обов׳язків органами виконавчої влади, контролюючими органами. При проведенні перевірок Управління – служби у справах дітей району встановлено, що покладені на них в повному обсязі функції в повному обсязі не виконуються. За результатами перевірок в 2010 році служби у справах дітей виконкому Красногвардійської районної у місті ради встановлені порушення вимог ст. 4 Закону України «Про органи та служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», прокурором району внесено 5 приписів та подань щодо усунення порушень законодавства, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 4 особи.

Так, за 12 місяців 2011 року за результатами проведених перевірок до дисциплінарної відповідальності притягнуто 3 посадові особи контролюючих органів(СЕС, СДПЧ-5), а також 2 працівників Управління- служби у справах дітей Красногвардійської районної у місті ради. За аналогічний період 2010 року було притягнуто 2 працівника контролюючих органів (Управління праці та соціального захисту населення, Управління Пенсійного Фонду), 4 працівника Управління- служби у справах дітей Красногвардійської районної у місті ради.

Прокуратурою району постійно (щокварталу) проводяться перевірки дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян». Порушення прав дітей не встановлено.

Протягом 2011 року прокуратурою району здійснювалась правозахисна діяльність про права дітей, за результатами проведення яких внесено документів прокурорського реагування: порушено 2 кримінальні справи(12 місяців 2010 року-2), внесено 15 протестів(12 місяців 2010 року-15), 24 подання та приписів( 12 місяців 2010 року-22). За результатами розгляду документів прокурорського реагування відшкодовано 294 тис. грн.(12 місяців 2010 року- 262 тис. грн.), притягнуто до відповідальності 21 посадову особу, поновлено права 1000 дітей ( 12 місяців 2010 року- 993).

За результатами розгляду посадовими особами органів державної системи профілактики, органів виконавчої влади, опіки та піклування, освіти та інших органів документів прокурорського реагування протягом 12 місяців 2010 року поновлено права 1000 неповнолітніх.

На неналежному рівні залишаються питання захисту прав дітей на житло та майно, працю, безпечні та нешкідливі умови навчання та виховання, позашкільну освіту, тощо. Взаємодія правоохоронних органів та відомств району з зазначених питань також не на достатньому рівні.

Результати узагальнення обговорені на міжвідомчій нараді при прокурорі району за участю керівництва Красногвардійського РВ, районного відділу освіти, Управління-служби у справах дітей Красногвардійської районної у місті Ради, з метою усунення недоліків, поліпшення профілактики правопорушень серед неповнолітніх у районі розроблені та затверджені спільні заходи правоохоронних органів, служб і відомств району, які направлені для виконання.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
110
лет отелю «Астория»

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте