Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
сб, 18 января 2025
12:52

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Ескізний проект реконструкції дніпропетровського готелю «Парус» не передбачає зносу промислових підприємств у районі набережної

Ескізний проект реконструкції дніпропетровського готелю «Парус» не передбачає зносу промислових підприємств у районі набережної
Розроблений наразі ескіз реконструкції дніпропетровського готелю «Парус» не передбачає ліквідацію промислової зони в районі Набережної ім. Леніна. Про це інформагентству «Придніпров’я» повідомив головний архітектор готелю «Парус» — директор Дніпропетровського державного проектного інституту «Дніпрогражданпроект» В’ячеслав Товстик.

За ескізною документацією, як відзначає В’ячеслав Товстик, заплановане будівництво великого бізнес-комплексу на місці готелю передбачає знесення лише господарчих будівель, що входять до складу майнового комплексу готелю.

Цю інформацію підтвердив і керівник київської архітектурної майстерні Андрій Пашенко (головний автор проекту реконструкції готелю). За словами Андрія Пашенка, суто як пропозиція архітекторів при розробці предпроектної документації запропоновано також освоєння території «Укррічфлоту», однак цю пропозицію не обов’язково буде враховано.

І автор готелю «Парус» Вячеслав Товстик, і автор його очікуваної реконструкції Андрій Пашенко наголошують, що проектом будівництва не передбачено виходити за територію самої набережної, отож припущення щодо можливого знесення промислових підприємств (зокрема потужностей «Дніпромлину» та Дніпропетровського олійноекстракційного заводу) не відповідають дійсності.

У той же час, як погодилися архітектори, замовник реконструкції проекту — київська компанія «Ромбус-Приват» може мати свої плани щодо подальшого будівництва бізнес-комплексу, не повідомляючи нинішніх розробників проекту.

В останні два дні ситуація щодо реконструкції готелю «Парус» стала приводом для досить значного суспільного резонансу, спровокованого публікацією «Сто лет одиночества «Паруса», опублікованої на інформаційному порталі дніпропетровської юридичної компанії «Юстус». У своїй статті журналіст повідомляє, що очікувана реконструкція готелю передбачає ліквідацію зерноскладу комбінату «Дніпромлин» та потужностей ЗАТ з ІІ «Дніпропетровський олійноексракційний завод».

Суть колізії, як відзначає журналіст Vlasti.net (щодо публікації юридичної компанії), що обидва ці підприємства знаходяться в приватній власності, а Дніпропетровський олійноекстракційний завод останнім часом ще й є об’єктом спланованої рейдерської атаки, метою якої, на думку деяких експертів, є саме спроба заволодіти не стільки підприємством, скільки землею, на якій воно розташоване.

Як повідомив інформагентству «Придніпров’я» сам автор публікації «Сто лет ..», що стала причиною чергової хвилі звинувачень у рейдерстві на адресу групи «Приват» — свій матеріал він писав, користуючись відкритою інформацією з інтернет-видань, в одному з яких і містилася інформація щодо очікуваної ліквідації промислової зони.

Як відзначає Vlasti.net, по-суті ця інформація означає, що нинішні покупці готелю «Парус» вже спланували будівництво території, яка їм поки не належить.

Інформагентство «Придніпров’я» сподівається найближчим часом отримати коментарі з цього приводу і самих власників готелю.
Gorod.dp.ua на Facebook.


************  (23.10.06 14:09): ...а по закону (Земельный кодекс), который никто не отменял, в 100-метровой природоохранной зоне запрещено строительство, т.е. надо или закон менять или взятки давать чиновникам и природоохранной прокуратуре, иначе строить не дадут Ответить | С цитатой
Davidoff  (23.10.06 14:03): А владельцы длинномеров нашли хорошее место в центре города для паркинга. И без того куда ни глянь - одни пробки! Пускай паркуются подальше от рекреационной зоны. Ответить | С цитатой
Limonad  (23.10.06 10:18): Ну не знаю как с территорией промышленной, а на стоянке, которая рядом с территорией гостинницы сказали всем быть свободными и заметте без какой либо компенсации, а люди немалые деньги платят за месяц стоянки и места оборудуют за собственные средства, а машин там порядка полтыщи стоит. И куда их владельцам деваться, вряд-ли новые хозяева захотят заниматься благотворительностью и брать порядка 500 машин на новый сверх дорогой паркинг. Ответить | С цитатой
Theo Deutschland  (22.10.06 13:22): Виглядит грандиозно,честно говоря не ожидал что Парус так впишится Ответить | С цитатой
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
9
млн евро на новые трамваи потратит город в 2025 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте