Як стало відомо інформагентству «Придніпров’я», скористатися телефоном «гарячої лінії» можуть пенсіонери у разі непогодження з відповіддю управління в районі (місті) або бажанням звернутися до інших установ та організацій. Будь-яке питання пенсійного забезпечення, порушене у зверненні, буде швидко вирішене кваліфікованими спеціалістами Головного управління.
«Телефон, звичайно, буде працювати для всіх пенсіонерів, і всі бажаючі зможуть отримати відповіді на свої питання. Проте, головна мета створення «гарячої лінії» — допомогти у вирішенні складних та спірних питань. Якщо, наприклад, пенсіонерові відмовили у районному управлінні, або постало ще якесь складне питання і пенсіонер збирається звернутися у вищі інстанції, скажімо, написати листа Президенту. Все це має проходити через Головне управління, перш ніж потрапити до Президента, адже він все одно направить справу до нас», — зазначила Ніна Козієнко.
Номер телефону гарячої лінії (0562) 31-75-70
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |