Транспортна галузь Дніпропетровщини не матиме переваг перед іншими областями, проте їй буде приділено значну увагу, адже Дніпропетровська область це один із найбільших промислових регіонів України. Про це інформагентству «Придніпров’я» заявив новопризначений заступник Міністра транспорту та зв’язку України, дніпропетровець Леонід Сергієнко.
«Пріоритети є, тому, що це промисловий район, тут більша концентрація транспорту, більші надходження з бюджету, тому, звичайно, необхідне наведення ладу в автомобільній галузі», — заявив Леонід Сергієнко.
За словами заступника Міністра, йому добре знайомі проблеми транспортної галузі, адже він має досвід роботи у транспортній сфері — працював таксистом, керував автопідприємством, що здійснювало міжнародні перевезення.
Проблеми у вантажоперевізників та пасажироперевізників Дніпропетровщини виникають через недосконалість вертикалі влади — різні органи влади дублюють функції одне одного, тому політика Кабінету Міністрів України не завжди виконується на місцях. «В області були ліквідовані облуправління, мотиви ліквідації були різними. Сьогодні це розділено у Дніпропетровську на головну інспекцію на транспорті та на державне підприємство, паралельно ці функції є в обладміністрації», — заявив Леонід Сергієнко.
За його словами, у структурі управління транспортною галуззю є певні протиріччя, що заважає у повній мірі реалізовувати політику Уряду, оскільки такі ж функції мають облдержадміністрації.
«Сьогодні головним завданням є те, щоб вертикаль влади добре працювала, була здатна навести лад серед перевізників», — заявив Леонід Сергієнко.
На Дніпропетровщині, як і на всій території України, пріоритет матимуть організовані та ліцензовані автопідприємства, які законно виграли тендери — на них треба зменшити тиск контролюючих органів та інспекцій, а основну увагу приділити неорганізованим перевізникам, заявив Леонід Сергієнко.
«Неорганізований перевізник веде до підвищеної аварійності, поганого обслуговування пасажирів та ставлення до них, порушення режиму перевезень, неконтрольованих маршрутів, невиконання графіків, тобто будемо увагу приділяти тим перевізникам, котрі не бажають дружити із законом», — заявив Леонід Сергієнко.
За його словами, міністерство вже підготувало відповідні заявки на виділення коштів із Державного бюджету.
Міністерство транспорту та зв’язку України буде боротися із посадовцями інспекцій, котрі за корумпованими схемами підвищують собівартість автоперевезень, що веде до зростання тарифів на автоперевезення. Про це також повідомив інформагентству «Придніпров’я» новопризначений заступник Міністра транспорту та зв’язку України, дніпропетровець Леонід Сергієнко.
«Багато хто каже, що бензин подорожчав, треба ціни підвищувати. Окрім бензину у автоперевізника є ще дуже багато статей видатків, зокрема, це різноманітні контролюючі органи, котрі неправомірно, недостатньо по-державному правильно, або у власних інтересах підвищують собівартість автоперевезень», — заявив Леонід Сергієнко.
За словами Леоніда Сергієнка, у нього є достатній досвід роботи в галузі автоперевезень, тому він знає шляхи подолання проблеми зростання тарифів.
Я поддерживаю "kisku", полнотью с ней согласен. Необходимо меняться сначала самим, а не сваливать на "головы".
Люди будьте культурными, снисходительными друг к другу! Ответить | С цитатой
Считаю, что стоимость проезда в маршрутках надо сделать как в Киеве - от расстояния маршрута, а то, например, на Победе маршрут № 17 (по Набережной в центр) и № 152 (по Набережной до вокзала) стоят одинаково - 1,50 грн. Нормально что ли? Ответить | С цитатой
Поддерживаю твои слова целиком и полностью !!! Ответить | С цитатой