ДП «Придніпровська залізниця» наразі веде роботи з відновлення залізничних потужностей, що були демонтовані в 90-х роках у зв’язку зі спадом виробництва ВАТ «Північний гірничо-збагачувальний комбінат» (Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.). Про це інформагентству «Придніпров’я» повідомив керівник прес-центру Придніпровської залізниці Сергій Павленко.
За словами Сергія Павленка, до 1993 року основний обсяг вантажів Північного ГЗК перевозилися через станції Рядова та Терни. Скорочення об’ємів виробництва комбінату призвело й до скорочення об’ємів навантажень на залізничне господарство. За ініціативи Північного ГЗК була ліквідована залізнична гілка Рядова-Концентратна. На станції Терни були демонтовані ряд стрілочних переводів та ділянок залізничних колій.
«Наразі ситуація докорінно змінилася. На комбінаті щорічно зростають об’єми навантажень. За перспективним планом розвитку, підприємство планує нарощення обсягів виробництва до 2011 року на рівні 16,1 млн тонн (у 2006 році — 12 млн тонн)», — повідомив Сергій Павленко.
Виходячи з цього, за ініціативи Придніпровської залізниці та за кошти комбінату було розпочато відновлення раніше демонтованих потужностей.
Як повідомив Сергій Павленко, наразі залізницею вже відновлено колійне господарство станції Терни. Ремонтні роботи на станції Рядова потребують відновлення трьох станційних колій, кожна довжиною близько 900 метрів, будівництво трьох технологічних та двох ремонтних тупиків тощо. До 9 вересня цю роботу буде завершено.
Останнім етапом мають стати роботи з укладання колій між станціями Рядова та Концентратна довжиною 3,5 км та станційного переводу на станції Концентратна. Планується, що в середині вересня залізничники завершать і цю роботу.