25 січня у виконкомі Дніпродзержинської міської ради виконуючий обов’язки міського голови Ярослав Корчевський провів нараду з керівниками служб виконкому, на якій оголосив низку вимог до організації діяльності міської влади.
Як стало відомо інформагентству «Придніпров’я», доручено, зокрема, розпочати розробку проекту створення в Дніпродзержинську комунального підприємства „Муніципальний транспорт” із урахуванням перспективних планів введення в місті тролейбусних перевезень, що знімуть напруження на маршрутах, які з’єднують лівобережний житловий масив із центром.
За пропозицією Ярослава Корчевського, виконком міськради має підготувати рішення про створення бригад муніципальних прибиральників у кожному районі. Працювати вони розпочнуть з 15 лютого. У лютому ж буде затверджено програму підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовому сезоні 2006-2007 років. „Ремонтувати покрівлі та відновлювати стояки треба починати вже навесні, а не чекати створення надзвичайних штабів „з боротьби з погодою”.
Довідка: На лівобережному масиві Дніпродзержинська мешкають близько 80 тис. городян, район вважається «спальним», транспортні перевезення здійснюють, головним чином, маршрутні таксі та чотири автобуси великої місткості.
На Лівій берег готова протрасована лінія під швидкісний трамвай, а на правому є депо та рейки. З якого бодуна будувати НОВУ інфраструктуру тролейбуса, з депо, ремонтною базою і це все - заради одного маршрута та десятка (у кращому випадку) машин? Радянські часи вже пройшли, щоб такі збиткові концептуальні проекти вводити, та ще й тролейбус, якщо ці горе-проектанти не знаюсь, давно застарів і є неефективний перед автобусом. Якщо витрачати кошти - так на трамвай! І дешевше будувати буде, і дешевле експлуатувати, і швидше їздити. Ну і маршрути зробити такі, щоб і реально з бобіками-лоховозами конкурували. Ответить | С цитатой