
Любой желающий может взять в аренду на 10 лет огромный спорткомплекс со стадионом и беговыми дорожками впридачу.
Этот спорткомплекс площадью 14 тысяч квадратных метров входит в структуру транспортного колледжа на проспекте Леси Украинки, 77. В настоящее время он не используется.
Желающие его могут арендовать на 10 лет – за это надо заплатить каких-то 233 миллиона гривен.
«Укрзализныця» приглашает всех желающих поучаствовать в аукционе:
«Укрзалізниця передає в оренду на 10 років спортивний комплекс у Дніпрі.
Це непрофільний актив компанії, який зараз не використовується та стоїть порожнім, тож ми шукаємо партнера, який зможе вдихнути в нього життя.
Площа комплексу — понад 14 тис. кв. м.
До оренди пропонуються:
адміністративна будівля спортклубу;
футбольне поле;
бігові доріжки;
територіальне мощення.
Орендар зможе використовувати об'єкт виключно для проведення спортивних заходів, занять із фізичної культури, спорту та фізкультурно-спортивної реабілітації. Перепрофілювання не допускається.
Перед оголошенням торгів Укрзалізниця провела консультації з ринком, запросивши провідні всеукраїнські та регіональні мережі спорт- і фітнес-клубів.
Прийом заявок — до 11.12.2025.
Аукціон — 12.12.2025.
Посилання: prozorro.sale/auction/RLE001-UA-20251201-19694/
Стартова орендна плата за весь комплекс — 233 002,60 грн/міс (без ПДВ).
Запрошуємо до участі в аукціоні! Разом розвиватимемо спортивну та реабілітаційну інфраструктуру.
Ефективне використання таких об'єктів — зокрема через передачу в оренду — дозволяє підтримувати їх у належному стані та залучати додаткові кошти. Крім того, умови оренди передбачають можливість проведення на комплексі спортивних змагань залізничників та надання безоплатних абонементів для занять працівникам Укрзалізниці».
![]() |
Gorod`ской дозор |
![]() |
Фоторепортажи и галереи |
![]() |
Видео |
![]() |
Интервью |
![]() |
Блоги |
| Новости компаний | |
| Сообщить новость! | |
![]() |
Погода |
| Архив новостей | |
Железной дороге надо бы вороватых чиновников вытрясти и забрать у них все, даже этого хватит на реконструкцию и этого Локомотива, и того, что на Северном. И цены на грузоперевозки поднять до уровня Румынии, например, тогда точно железка заживёт нормально и будут нормальные пассажирские поезда и электрички. Ответить | С цитатой