
Команда ОВА моніторить, як на місцях впроваджують ініціативи за напрямами.
Це дозволяє корегувати роботу там, де є прогалини. А також відзначати кращі результати. П’ятірка таких в освітній галузі сформована. До неї увійшли громади Дніпровського, Павлоградського та Нікопольського районів.
«У війну в освітній галузі, окрім буденних задач, з’явилися нові виклики. Формат навчання та будівництво укриттів, впровадження реформ і створення центрів, в яких діти могли б надолужити пропущене. Аби все це було на місцях, об’єднуємо зусилля. Допомагає держава. Залучені обласний та районні бюджети. Вкладаються у майбутнє й громади. Деякі пораються на відмінно, але є ті, кому варто підсилити роботу», – сказав в.о. начальника Дніпропетровської ОВА Владислав Гайваненко.
Серед пріоритетних задач також забезпечення ліцеїв, гімназій та шкіл альтернативними джерелами живлення. Вони потрібні, аби у випадку знеструмлень, уроки продовжувалися. Начальник ОВА зазначив – подекуди з цим завданням вже впоралися.
Така ж ситуація із закупівлею обладнання для оновлених кабінетів НУШ. А ще – організацією корекційних занять для дітей з особливими освітніми потребами й безкоштовним харчуванням всіх учнів початкових класів.
Владислав Гайваненко додав, що за результатами роботи п’ятірка найкращих сформована. До неї увійшли Ляшківська, Любимівська, Могилівська, Покровська, Тернівська громади.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
| Новини компаній | |
| Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
| Архів новин | |