Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 17 вересня 2025
01:59

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

У Дніпрі зростає кількість трагедій на дорогах

У Дніпрі зростає кількість трагедій на дорогах

У Дніпрі дедалі частіше трапляються смертельні аварії за участі пішоходів. Здавалося б, закон захищає людей на «зебрі», але у реальності загинути можна навіть у тих місцях, де відчуваєш себе найбільш захищеним — на пішохідних переходах.

Одна з таких трагічних подій сталася 11 вересня вранці на вулиці Робочій: вантажівка збила літню жінку, яка поверталася з магазину, повідомляє «Дніпро Оперативний».

За інформацією поліції, постраждала переходила дорогу на червоне світло. Водій не встиг загальмувати, і шансів вижити у пенсіонерки не було.

Цей випадок — далеко не поодинокий. Лише за останні місяці у Дніпрі сталися кілька аварій зі смертельними наслідками для пішоходів. Люди гинули навіть на освітлених вулицях, біля зупинок транспорту та на пішохідних переходах. Часто винними визнають водіїв, але для потерпілих це не змінює трагічного результату.

Наприклад, 2 серпня на перехресті Донецького шосе та вулиці Березинської водій фури не помітив літню жінку, яка переходила дорогу, і вона опинилася під колесами вантажівки. На жаль, це призвело до смертельного результату.

Ще один страшний випадок стався у квітні на проспекті Нігояна. 81-річна жінка переходила дорогу у невстановленому місці, коли на неї наїхала фура з цистерною. Від отриманих травм вона померла на місці.

Експерти наголошують: навіть маючи «перевагу» на пішохідному переході, потрібно переконатися у власній безпеці. Викладач автошколи «Проспект» Марина Литовченко пояснює:

«На нерегульованому переході водій зобов’язаний дати дорогу. Але пішохід має переконатися, що небезпека відсутня. Пішохід завжди правий, але не завжди живий — про це слід пам’ятати».

Gorod.dp.ua на Facebook.


.  (16.09.25 23:00): Не будь таких "преподавателей", то и народу больше живо было (как среди пешеходов, так и среди водителей), и водителей меньше бы в тюрьмах сидело

Не может пешеход объективно оценить скорость авто
Не может пешеход предугадать действия водителя
Не может пешеход двигаться со скоростью 60км/ч, как двигается авто, и потому отреагировать на маневр водителя физически не в состоянии
Не может пешеход смотреть всё время по сторонам, поскольку у него всего 2 ноги, обе из которых обеспечивают его устойчивость и наступить на камень или в выбоину - равносильно падению
И ещё 100500 "не может", в каждом из которых есть возможность у водителя.

Образно: водитель - это взрослый человек в ясельной группе, где пешеходы - это карапузы, которые ползают по полу. Так с кого спрос должен быть, что взлослый на кого-то наступил, пнул или не за метил? И водителей нужно готовить именно так: если умом не дорос мыслить как "взрослый" в "ясельной группе", - нечего делать за рулем
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
років Придніпровській ТЕС

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті