Капітальний ремонт проводиться на станціях "Бульвар Вечірній" та "Проспект Металургів".
Перша станція нещодавно серйозно постраждала через ворожий обстріл. А друга давно має проблему підтоплення ґрунтовими водами.
Про хід та перспективи робіт повідомили у мерії Кривого Рогу:
«Капітально ремонтуємо комунальний транспорт, закуповуємо сучасну спецтехніку, модернізуємо транспортну інфраструктуру - наскільки це можливо в умовах війни.
До кінця року буде виконаний капремонт на 2 станціях швидкісного трамвая –«Бульвар Вечірній», яка постраждала після ворожого ракетного удару, та «Проспект Металургів», яка страждає від підтоплення ґрунтовими водами.
На маршрути швидкісного трамваю щодня виїжджає 31 вагон.
За дев'ять місяців 2025 року наш «Швидкісний» перевіз вже 9,4 мільйона пасажирів.
А загалом 183 од. тролейбусів, трамваїв та автобусів перевозять понад 240 тисяч пасажирів на добу
Зараз проводимо ремонт станції швидкісного трамваю «Проспект Металургів», яка була збудована ще у 1989 році. У робочі дні ця станція приймає та відправляє 305 одиниць поїздів швидкісного трамваю щодня. За рік це понад 1 мільйона людей. Головна проблема станції, яка існує фактично з моменту її будівництва – підтоплення ґрунтовими водами. Тому зараз виконується ремонт конструктивних елементів будівлі станції. Використовуються сучасні гідроізоляційні матеріали та фарби.
Вже у листопаді ремонт конструктивних елементів станції – монтажних та деформаційних швів на платформній ділянці загальною довжиною 300 метрів; оздоблювального шару склепіння на платформній ділянці та касових вестибюлях станції площею 3 335 квадратних метрів; а також нанесення художнього оформлення та внутрішнє освітлення на платформі та у касових вестибюлях - планується завершити. Потім буде проведений ремонт та гідроізоляція монтажних та деформаційних швів у нижній частині склепіння».
Фото – мерія Кривого Рогу.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |