Це єдине стратегічне рішення в майбутньому.
Дуже часто можна почуту думку водіїв, що потрібно розширити ту чи іншу вулицю, щоб вирішити проблему заторів у Дніпрі. Чому це не допоможе, розповів автор блогу Urban Dnipro Руслан Ширінов.
В спадок ми отримали два види вулиць: дореволюційні в історичному центрі і радянські в решті міста.
В першому випадку вулиці знаходяться в щільній історичній забудові — розширювати їх фізично неможливо. В другому випадку вулиці знаходяться в більш вільному просторі, і фізично розширити їх начебто можна. Але є важливий нюанс.
Пропускна здатність вулиць вимірюється найвужчим місцем. Тобто неважливо, скільки смуг руху має напрямок, якщо він впирається у вузьке місце.
Наприклад, Слобожанський проспект має 4 смуги руху в кожному напрямку. Він впирається в Центральний міст, який має 3 смуги в кожному напрямку. Центральний міст впирається у вулицю Михайла Коцюбинського, яка має дві смуги в кожному напрямку. Тобто скільки б ми не розширювали Слобожанський проспект, він все одно впиратиметься у вузький центр міста, який розширити фізично неможливо. І таких прикладів багато.
Тож, зазначає Руслан Ширинов, замість того, щоб розширювати існуючі вулиці, Дніпру потрібно будувати нові. Щоб з лівого берегу на правий і навпаки не потрібно було їхати транзитом через вузький перевантажений центр. Це дуже дорого та довго, але це єдине стратегічне рішення в майбутньому. Крім цього, Дніпру потрібно розвивати громадський транспорт як зручну та комфортну альтернативу пересування приватним автомобілем.
Автор: Руслан Ширінов, Urban Dnipro.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Правый берег -ситуация запущенная в основном "благодаря" жадным застройщикам/депутатам которые вместо проезда/тоннеля через балку Тоннельная и ул.Литейная (сьезд/заезд на Новый мост выход на набережную/Зап. шоссе) настроили, пользуясь коррупцией для себя любимых ТЦ и ЖК.
Нормаой для градостроений должно стоать н аэтапе проектирования наличие парковок для жителей ЖК+15% (на гостей) для ТЦ 100%вместимости клиентов, без обеспечения этого пункта запретить стоительство Ответить | С цитатой
Ни в одной стране мира ни строительство дорог, ни строительство мостов не решило проблему пробок. "Решить" можно лишь на время или для города, который гибнет и население из которого выезжает.
Решение проблемы пробок есть только одно - исключение необходимости ездить на большие расстояния. А в идеале - вообще исключение необходимости ездить.
Только по официальной информации с левого берега на правый утром едет более 300 тыс человек. Вечером они же едут обратно. Вот это - и есть причина пробок. И решение элементарное - создание рабочих мест на левом берегу. Создание филиалов ВУЗов на левом берегу.
Простая сдача коммунальных построек в аренду, перенос коммунальных учреждений и льготные налоги и ставки аренды земли, и за 2 года город преобразится. Но ведь не удастся своровать на стройке Ответить | С цитатой