Періодично кожен із нас стикається з проблемою відмови магазинів у поверненні коштів за відмову від акційних товарів, коли вони посилаються на "внутрішні правила". Держпродспоживслужба пояснила, що робити в таких випадках, додавши, що у споживача є 14 днів на обмін товару належної якості.
У публікації Facebook вони написали, що супермаркети завжди приваблюють покупців знижками та акціями, особливо перед Різдвом, Новим роком або будь-яким іншим святом. При цьому вони часто на цінниках пишуть, що акційний товар "поверненню та обміну не підлягає" - однак, за інформацією експертів, це суперечить законодавству.
"Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого його було придбано, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням", - ідеться в повідомленні.
Держпродспоживслужба також зазначає, що водночас має бути дотримано низку умов, включно зі збереженням товарного вигляду, ярликів і пломб, чека і щоб товар не використовувався. На повернення у покупця є 14 днів, якщо продавець раптом не встановив більш тривалий термін для цього процесу.
Головне пам'ятати про існування затвердженої постанови Кабінету міністрів України (№172 від 19.03.1994), яка містить перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню.
У разі порушення ваших прав варто звертатися до Держпродспоживслужби або її територіальних органів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |