Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 31 березня 2025
17:26

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

На Дніпропетровщині податкова перевіряє наявність реєстраторів розрахункових операцій

На Дніпропетровщині податкова перевіряє наявність реєстраторів розрахункових операцій

На Дніпропетровщині податкова перевіряє наявність правильно зареєстрованих реєстраторів розрахункових операцій у підприємців.

Про це Відкритому розповів заступник начальника відділу управління податкового аудиту Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області Роман Дудник.

Під час дії воєнного стану Головне управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області продовжує працювати та надавати послуги суб’єктам господарювання та громадянам. Серед актуальних питань, які турбують бізнес та звичайних споживачів – це використання належним чином зареєстрованих РРО або ПРРО та проведення фактичних перевірок податковою службою.


“Потрібно зауважити, що Податкова служба не є законодавчим органом, а лише виконавчим. Тому ми виконуємо норми чинних Законів та здійснюємо нагляд за суб’єктами господарювання по виконанню ними вимог податкового законодавства.

Всі суб’єкти господарювання повинні бути обізнані в вимогах Закону №265 «Про застосування РРО в сфері торгівлі громадського харчування та послуг». Для прикладу візьмемо найпоширенішу, а саме – роздрібну торгівлю. Суб’єкту господарювання необхідно повідомити податкову службу про об’єкт оподаткування, в якому буде здійснюватися господарська діяльність. Це може бути магазин, павільйон, склад. Таке повідомлення подається за формою 20-ОПП. Далі треба визначити графік роботи закладу та необхідну кількість найманих працівників.

До роботи допускаються лише ті, які офіційно працевлаштовані та про яких суб’єкт господарювання повідомив податкову службу. Наступний етап – суб’єкт господарювання обирає, з якою касовою технікою йому працювати: з класичним РРО або з ПРРО. Реєструє його в податковій на об’єкт, який вже існує відповідно довідки 20-ОПП. При продажі товарів, які підлягають ліцензуванню, отримує відповідні документи. Після дозволу можна розпочинати свою торговельну діяльність”, – пояснює Роман Дудник.

Бізнес самостійно обирає, з якою касовою технікою йому працювати. Податкова служба може запропонувати використання безкоштовного ПРРО. Та у разі відсутності живлення або технічної поломки РРО, споживачам виписуються та видаються розрахункові квитанції, які після відновлення роботи вносяться до фіскальної пам’яті.

На програмному РРО передбачено режим роботи офлайн, також є можливість видачі споживачам фіскальних чеків без наявності інтернету. Він вмикається у разі відсутності інтернету або зв’язку з сервером. Для цього режиму суб’єкту господарювання необхідно забронювати діапазон номерів чеків для здійснення роботи. ПРРО можуть працювати і тоді, коли електроенергія відсутня.

Наразі Податкова служба має право проводити перевірки у будь-якій сфері бізнесу.

Більше дивіться у відео:

Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
373
ремонти у будинках ОСББ/ЖБК за 2024 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті