З липня в Україні збираються підвищити ціну на нафтопродукти. Бензин, імовірно, подорожчає на півтори гривні, а дизель – на дві.
За словами аналітиків, відповідний проєкт вже зареєстрували у парламенті. Таким чином ставки акцизного податку хочуть наблизити до мінімуму, який встановлений у Європейському Союзі. Це необхідно, щоб виконати Угоду про асоціацію з ЄС.
«Урядовці взяли один із найменших акцизів на бензин та дизель. І найвищий – по скрапленому газу. Тобто табличку чи не переклали в тонни чи кілограми в літри. Бо від густини залежить дуже багато. Вагомий показник. Чи в літрах вимірювати, чи в кілограмах», – зазначив аналітик нафтового ринку Олександр Сіренко.
Інші ж знавці ринку вважають нову шкалу акцизів більш справедливою.
«Один кілометр шляху на будь-якому пальному буде чогось коштувати, з нього буде сплачуватися однакова кількість податків незалежно від виду пального. А сьогодні ми маємо: той, хто їздить на бензині, сплачує податки в чотири рази більше, ніж той, хто їздить на скрапленому газі», – розповів директор консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
Фахівці наразі очікують розгляду законопроєкту та голосування парламентарів. Кажуть, введення податків скоріш за все буде поступовим і розтягнеться на роки.
Детальніше дивіться в сюжеті Відкритого:
Журналістка: Айміна Арнаут
Оператор: Руслан Герасименко
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Понравилось название видеоролика: "Пересядемо на велосипеди", хотя это вряд ли, велосипеды - это для более-менее цивилизованного государства.
А тут с плохого совдеповского отопления на природном газе перешли на дрова, с плохого советского электричества перешли на свечки, в общем не на велосипеды пересядете, а на ишаков ибо - в пещерный век семимильными шагами движемся...
В общем: Слава Українi! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Один километр пути на любом горючем будет стоить чего-то, с него будет уплачиваться одинаковое количество налогов независимо от вида горючего. А сегодня мы имеем: тот, кто ездит на бензине, платит налоги в четыре раза больше, чем тот, кто ездит на сжиженном газе», — рассказал директор консалтинговой группы «А-95» Сергей Куюн. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1