Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 20 травня 2024
14:41

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Переваги та недоліки маркетингу в умовах воєнного часу в Україні

Переваги та недоліки маркетингу в умовах воєнного часу в Україні

Цифровий маркетинг в Україні набирає популярності в застосуванні. Він може бути корисним інструментом у воєнний час, проте варто уважно враховувати контекст і обставини, щоб забезпечити ефективність та безпеку маркетингових дій.

Про це Відкритому розповіла заступниця декана факультету економіко-гуманітарних наук та права Українського державного хіміко-технологічного університету, викладачка кафедри маркетингу та логістики Віра Журавель.

Маркетингова стратегія підприємства може суттєво відрізнятися в умовах війни або воєнного стану порівняно з мирним. У складних умовах доводитися повністю змінювати її з метою адаптації до нових реалій та забезпечення виживання. Водночас маркетингові комунікації під час війни мають бути обережними, чутливими та пристосованими до контексту.

“Воєнні конфлікти, незалежно від їхнього масштабу, завжди породжують виклики для всіх секторів економіки, включаючи й маркетинг. У таких умовах важливо використовувати сучасні технології маркетингу, як ефективний інструмент для забезпечення успіху підприємств і організацій.

Сучасний маркетинг надзвичайно різноманітний і використовує багато інноваційних технологій для досягнення своїх цілей. Вони постійно розвиваються, і важливо слідкувати за їхніми трендами та інноваціями для успішного застосування в маркетингових стратегіях.

Якщо проаналізувати, то можемо сказати, що у нас настала ера цифрового маркетингу. Використання його у воєнний час має свої переваги та недоліки, які варто враховувати. Швидка комунікація, гнучкість і адаптивність, глобальне охоплення – це все добре. Але є й поганий бік цифрового маркетингу – цензура та обмеження доступу, ризик кібератак, нестабільність й невизначеність, етичні питання”, – розповідає Віра Журавель.

Загалом, цифровий маркетинг може бути корисним інструментом у воєнний час, проте варто уважно враховувати контекст і обставини, щоб забезпечити ефективність та безпеку маркетингових дій.

Більше дивіться у відео:

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
406
будинків ОСББ та ЖБК оновлені у Дніпрі у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті