У громадських активістів є питання як щодо доцільності такого тендеру, так і щодо його переможця.
Про підготовку цього тендеру Міський сайт уже повідомляв.
Нагадаємо, що з бюджету планували витратити 1,4 мільйона гривень для створення та розміщення рекламної продукції (не афішованого змісту) на великих щитах-бігбордах. Замовником проведення тендеру та виконання робіт виступав департамент інформаційної діяльності ДніпроОДА.
У тендері брали участь два підприємства, переможцем було визнано ТОВ «Аутдор Дніпро», яке запропонували нижчу ціну.
З підсумками тендеру можна ознайомитись тут.
А представники ГО «Народний аудит» мають питання не лише щодо доцільності таких витрат у воєнний час. Але й щодо переможця цього тендеру:
«А виконавця ж обрали - мега успішного!
Ні 1 копійки доходу в 2022 році! Видно, тримали для використання під тендери в 2023 р, бо поперло аж 5,5 млн».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |