Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 15 травня 2024
09:30

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Серце підземки – диспетчерський пункт. Цікаві факти про роботу Дніпровського метрополітену

|«« «« »» »»|

У Дніпрі підбили підсумки роботи метрополітену в 2023 році. Підземкою скористались більше ніж 4 мільйони пасажирів. А для безпечної та безперебійної роботи метро були проведені ремонти вагонів, ескалаторів та системи водопроводу.

«За 10 місяців поточного року було відремонтовано 2 вагони, 2 ескалатори, водопровід на станціях «Вокзальна» та «Заводська», кабельні металоконструкції та кабельні мережі в тунелі. Також оновлено зенітні ліхтарі та освітлення тунелю, тупиків у депо тощо. З початку повномасштабного вторгнення рф станції метро працюють ще й як укриття. Під час повітряної тривоги сховатися в підземці від небезпеки можуть усі охочі. Прохід на станції безкоштовний. Уночі для зручності містян вагони на кінцевих станціях залишають відкритими, аби людям було зручніше перечекати повітряну небезпеку», – зазначив технічний директор КП «Дніпровський метрополітен» ДМР Тарас Шевченко.

Серце підземки – диспетчерський пункт. Удень звідси керують рухомим складом метрополітену, а вночі службами, які виконують господарські роботи.

За пультом керування – диспетчер. Саме він тут головний. Його накази беззаперечно виконують усі машиністи. А ще в його силі зупинити рух лінії або навпаки вивести додатковий потяг, якщо пасажирів забагато. Цю відповідальну роботу вже 15 років виконує пан Денис. Каже, про зміну роботи ніколи не замислювався, адже подобається працювати з людьми та вирішувати нестандартні завдання.

«Цікавіше працювати вночі, адже вдень зазвичай все йде за планом, поїзди ходять за розкладом. А от вночі роботи більше – потрібно скомунікувати всі служби, які обслуговують лінію. Це відбувається щодня. Робота цікава, різноманітна, щодня відбувається щось нове», – поділився поїзний диспетчер Денис Приходько.

Gorod.dp.ua на Facebook.


 (08.12.23 11:43): переход станции Метростроителей исписан свастиками и надписями зиг хайль.
Увольте директора станции и будет порядок.
Какое то наркоманское гетто а не передовое метро страны!й
Відповісти | З цитатою
Вадим  (05.12.23 11:59): А чому не можна добувати станції своїми синами? Чи в нас не має спеціалістів? Є ж досвід робот, бачили як робили Турки, чи ми дурніше їх. Техніка їх є, плани є, люди є. Чого не вистачає? Метро це в першу чергу стратегічний об'єкт, це безпечне пересування під час обстрілів, це сховище для людей і гум.допомоги, це склади. Місто під землею!!! Відповісти | З цитатою
спасибо  (05.12.23 02:49): Интересно, но очень уж мало. Люблю наше метро, до сих пор помню свой восторг от поездок в нём, когда оно только открылось и всё там было пусть и не суперсовременным, но совсем новеньким и аккуратным. На станциях и эскалаторах горели все светильники, все плитки были одинакового цвета, а составы ходили часто и со всеми вагонами на всю длину станций. Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
154,5
млн грн містянам на відновлення житла, яке постраждало від ракетних обстрілів, виплатив Дніпро у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті