|«« | «« | »» | »»| |
Заасфальтувати дорогу, обрізати та спиляти дерева, вивезти сміття - це найчастіші прохання дніпрян, з якими вони звертаються на Єдину гарячу лінію ДМР.
З початку року Єдина гаряча лінія прийняла понад 62. тис. звернень від містян. З них понад 18 тис. стосувалися аварійних ситуацій у Дніпрі. Їх одразу передають до профільних служб, аби проблему оперативно усунули.
Єдину гарячу лінію створили у 2016 році за ініціативи міського голови Дніпра Бориса Філатова. Дзвінки, які надходять на ЄГЛ, приймають 20 операторів. У будні працюють по 11 людей на зміні, у вихідні - по 5.
«Якщо брати звернення, то можна поділити їх на 2 типи: аварійні та не аварійні звернення. За актуальністю аварійних звернень - це водопостачання та водовідведення. Серед них - це відсутність води та пориви на інженерних мережах», - розповідає старший оператор Єдиної гарячої лінії Олексій Босов.
Що стосується не аварійних звернень, то часто дніпряни телефонують щодо асфальтування доріг, обрізки та спилювання дерев, вивезення сміття, ремонтів дитячих майданчиків та питань соціального захисту.
«Єдина гаряча лінія працює 24/7, без перерв та вихідних. Щодня оператори приймають близько 500 дзвінків від громадян, і з кожним днем ЄГЛ тільки нарощує різні види послуг. Задля безперервної роботи ЄГЛ було встановлено потужний генератор, а також налаштовано безперебійну роботу інтернету, аби мешканці міста могли звертатися на Єдину гарячу лінію у будь-який час дня та ночі», - зазначив директор департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики ДМР Артем Нідєлько, який 4 липня є черговим по місту.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |