Але чи доречні такі витрати під час війни та тотальної кризи? - дивуються громадські діячі.
Цього року лікарні та медичні установи планують витратити 20 мільйонів гривень на рекламу себе та своїх послуг. Рекламна атака передбачається за декількома напрямками – через великі білборди, у ЗМІ, в інтернеті.
Цей рекламний штурм відбувається на тлі дуже непростої ситуації в медицині області, низки гучних скандалів та можливих кадрових змін у цій сфері, про що писав Міський сайт.
Таке відчуття, що лікарні через край забезпечені всім необхідним і їм нема куди гроші подіти… З такою думкою представники Громадської організації «Громадський контроль» зайнялися вивченням питання.
Про підсумки розповів голова правління ГО «Громадський контроль» Денис Селін:
«В області вирішили витратити 20 млн.грн на рекламу медичних закладів. Буде масова реклама на бордах та публікації в інтернет-ЗМІ.Дивність ситуації полягає у тому, що рекламу замовляє кожен окремий заклад - наразі оголошено тендерів майже 8 млн.грн. Хочуть замовити рекламу на 670 бордах та у 620 статтях і це оголошено лише 40% від плану. В минулі роки я взагалі не бачив щоб медичні заклади витрачали кошти на рекламу, зазвичай їм їх на медикаменти не вистачало. Якщо ми кажемо про соціальну рекламу, то зазвичай соціальну рекламу розміщували безкоштовно, або по цінам в декілька разів нижче ринкових цін. Але тут ситуація зворотня.
Якщо подивитись фірми, які виграють ці тендери, ми бачимо що там керівниками були або є люди, які балотувалися від партії Громадська сила. На тендери завжди приходить тільки один учасник, тож конкуренції немає. Також повідомляють, що на директорів медичних закладів дуже тиснуть, щоб вони проводили такі закупівлі, іноді називають прізвище Баско(Військова Аміністрація може це перевірити та встановити людей хто тисне).
Пост зробив, щоб привернути увагу керівництва Військової адміністрації. І там розібралися в доцільності використання коштів на рекламу. Листи до того писав і в департамент, і в заклади, щоб такого трешу не було.
Лайк репост допоможуть привернути увагу голови Військової адміністрації.
1,2 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-009042-a (МЕДІА ДНІПРО власник Старостенко балотутвав від ГС)
1,2 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-008962-a (МЕДІА ДНІПРО власник Старостенко балотутвав від ГС)
800к https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-22-008755-a (МЕДІА ІТ власник Старостенко балотутвав від ГС)
600к https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-16-006280-a (АМК-МАРКЕТ минулий керівник Басов, балотутвався від ГС)
1,5 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-24-009709-a
1,3 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-23-006457-a
1,3 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-29-004726-a».
Очевидно, продовження історії слідує…
Тема: Медична реформаGorod.dp.ua на Facebook.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |