Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 19 травня 2024
01:03

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Пряма лінія на тему: «За допомогою яких сервісів міська влада опрацьовує звернення громадян по аварійним заявкам»

Пряма лінія на тему:  «За допомогою яких сервісів міська влада опрацьовує звернення громадян по аварійним заявкам»

09 лютого з 15-00 до 16-00 відбудеться пряма телефонна лінія проєкту «Міська влада на прямому зв'язку» на тему: «За допомогою яких сервісів міська влада опрацьовує звернення громадян по аварійним заявкам».

На запитання мешканців відповідатимуть:

- Дмитро Коробов, начальник управління інфраструктури департаменту благоустрою та інфраструктури ДМР;

- Світлана Літвінова, начальниця управління з благоустрою міста департаменту благоустрою та інфраструктури ДМР;

- Олексій Босов, старший оператор Єдиної гарячої лінії;

- Олена Королькова, начальниця відділу розвитку електронних сервісів департаменту інформаційних технологій;

- Єгор Худяков, представник департаменту житлово-комунального господарства ДМР.

Ставити запитання можна за телефоном 745-00-00.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
95
років театру ДраміКом

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті