Анастасія Снаговська, учениця загальноосвітньої школи 141 Дніпропетровської міської ради, стала переможцем Всеукраїнського фестивалю соціальної реклами «Waste Management School Recycling».
Загалом у межах події створено 99 відео та 38 постерів, щоб мотивувати формувати комфортне, екологічно чисте середовище вдома, у громаді та спонукати до екосвідомих дій усіх українців.
Анастасія створила відеоролик соціальної реклами, який посів перше місце на Фестивалі.
«Соціальна реклама показує флешбеки в майбутнє, якою буде наше реальність, якщо продовжимо смітити. Це майбутнє частково вже є теперішнім, зокрема показаний у відео смітник поблизу житлового комплексу. Невелика команда з трьох осіб та мінімальні ресурси для зйомки не завадили реалізувати ідею. Хотіла б побажати всім учасникам навчитися прислухатися до думок, почуттів. Не акцентуйте увагу на конкурсі, сконцентруйтеся на тому, що справді важливо та дайте волю творчому пориву. Саме тоді виходить якісний результат», - коментує авторка відео Анастасія Снаговська.Під час Фестивал учасники створювали роботи на такі теми: сортування сміття як ресурс, цінність відповідального споживання і рух Zero Waste (життя з мінімальним продукуванням сміття). Області-лідери за кількістю заявок: Донецька, Одеська, Вінницька, Полтавська, Хмельницька, Київська, Чернівецька.
«Дякуємо учасникам за активність та ініціативність. Усі 137 робіт надзвичайно сильні та варті уваги. Зрощення екосвідомості громадян – це інвестиція в майбутнє. Підтримуйте молодь, поширюйте соціальну рекламу та ставайте співучасником позитивних змін. Формуймо культуру чистоти разом!», – коментує Юлія Мархель, засновниця Міжнародного молодіжного руху «School Recycling World».До 20 грудня ще триває конкурс на приз глядацьких симпатій. Проголосувати за кращу роботу можна на офіційній Facebook-сторінці організації: https://www.facebook.com/Schoolrecyclingworld.
Школярі створювали ролики, постери та зовнішню соціальну рекламу заради інформаційної екопросвіти, а також з метою нагадування людям про їхні негативні дії для планети. Переглянути запис офіційної презентації можливо на Facebook-сторінці.
«Переможцями Фестивалю стали насправді всі без винятку. Кожна представлена світу робота робить значний внесок у спільну справу. А в сумі вони стають великою рушійною силою. Ваша енергія вражає нашу компанію, яка роками підтримує ініціативу. Закликаємо вас долучатися до Фестивалю й в наступних роках та мотивувати українців дбати про свою поведінку та збереження довкілля», – коментує менеджер зі зв’язків з органами влади та громадськістю компанії PepsiCo Україна Олександр Бартле.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
-- прорекламируйте, может кто-то заметит эту проблему, которой уже более 5 лет в этом месте. Відповісти | З цитатою
Анастасии бы матчасть подтянуть, прежде чем новомодными словечками баловаться:
"Флешбэк:
- в литературе и кино - ВОСПОМИНАНИЯ героя;
- психологическое явление, при котором у человека возникают внезапные, обычно сильные, повторные переживания ПРОШЛОГО опыта или его элементов." Відповісти | З цитатою