|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі постійно впроваджують заходи з енергоефективності в електротранспорті. Вони дозволяють не лише економити, а й забезпечувати безперебійне та комфортне перевезення пасажирів. До таких належить, зокрема, оновлення рухомого складу.
«У тролейбусах і трамваях старого зразка була реостатна система керування, під час якої надлишок енергії, що виробляла машина, направлявся на роботу внутрішніх опалювальних пристроїв. Система управління у нових машинах –транзисторна. Завдяки їй під час гальмування виробляється додаткова електроенергія, яку споживають інші тролейбуси або трамваї для руху.Ремонт і модернізація трансформаторних підстанцій також серед заходів з енергоефективності. Так, наприклад, 100-відсоткову гарантію безперебійної роботи 10-го, 12-го та ще й 6-го маршрутів забезпечує капітально відремонтована тягова підстанція № 17. Замість одного застарілого трансформатора тут встановлено два сучасних, які автоматично регулюють потужність.У порівнянні із 2019-2020 роками наше підприємство завдяки роботі нового транспорту зекономило електроенергії майже на 5 млн грн. При цьому графік руху не змінювався, а кількість рухомого складу збільшилася», – зазначив заступник директора з експлуатації та перевезень КП «Дніпровський електротранспорт» Володимир Сусленков.
«Раніше тут функціонував один агрегат, тому у разі його перевантаження траплялися аварійні відключення, що паралізувало роботу громадського електротранспорту. Наразі цього не стається завдяки дії нового автоматичного обладнання. До того ж воно дуже зручне та економічне в обслуговуванні, що дозволяє нам заощаджувати і гроші, і час», – сказав головний інженер енергогосподарства КП «Дніпровський електротранспорт» Олексій Азанов.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
тарелку сделали. Руководитель, у Вас как не было хорошей работы, так и нет
сейчас. Вы только чуть-чуть поднялись выше от транспорта Африки, где нет
окон и дверей вообще, поставить вашей вонючей организации плюс не
получается. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1