|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі проводиться чергова перевірка санітарного та технічного стану міських автобусів. За словами заступника начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Ігоря Шевцова, за останній місяць робочою групою департаменту перевірено понад 140 автівок на більше ніж 25 автобусних маршрутах і виявлено понад 200 порушень.
«Оглядаємо автобуси на технічну справність, щоб сидіння, вікна, люки, підлога були в порядку, на дотримання санітарних норм, наявність вогнегасника, аптечки, розміщення в салоні інформації про маршрут, перевізника, наявність квитків. тощо. Загальна кількість пунктів в акті перевірки – 22. Якщо виявляємо недоліки, то висуваємо вимоги для їхнього усунення.Є такі ситуації, коли водії одразу це роблять, а якщо потрібен час, то надаємо термін для усунення виявленого. Є й такі ситуації, коли автобуси з серйозними порушеннями знімаємо з маршрутів. Так, під час нинішнього етапу перевірки, тобто з 15 червня, зняли дві машини, у яких кількість місць не відповідала техпаспорту. Загалом за останні роки ситуація по рухомому складу на автобусних маршрутах кардинально покращилась. Вже не виявляємо на вікнах автобусів фанеру замість скла, як траплялось раніше», - розповів під час чергового рейду Ігор Шевцов.
Представник департаменту також підкреслив, що такі перевірки – регулярні, тобто проводитимуться і надалі:
«Таку роботу проводимо передусім для того, щоб перевезення пасажирів на автобусних маршрутах були максимально безпечними і комфортними».
Під час перевірки одного з автобусів на маршруті № 125 не виявилося аптечки. Цей факт робоча група зафіксувала у відповідному акті.
«Такі перевірки – цілком обґрунтовані, оскільки міська рада є замовником послуги на перевезення пасажирів. Перевіряти і контролювати необхідно. Це тримає нас, перевізників, зокрема й водіїв, так би мовити, у тонусі. Якщо нам виписують вимоги по усуненню порушень, то якнайшвидше намагаємося виправити недоліки. У таких ситуаціях часто має місце людський фактор. Усі машини комплектуємо аптечками, з водіями проводимо інструктажі. Але через часту зміну кадрів, коли за один місць на автобусі може працювати 5-7 водіїв, вчасно проконтролювати наявність тих чи інших засобів важко», - підкреслив директор ТОВ Автотранссервіс Андрій Руссавський.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Также не очень понимаю, зачем в салоне таблички на иностранных языках (при этом даже не на английском)? Логичнее их перевести/продублировать на русском или хотя бы украинском или вообще снять, если это невозможно. Відповісти | З цитатою
Например, очень показательна первая фотография - вместо того, чтобы задействовать электронное табло хотя бы спереди (хотя сбоку оно в данном случае тоже есть), по старинке стоит огромная табличка внизу лобового стекла, ощутимо перегораживая водителю обзорность. Тем более этот факт водители нередко приводят в оправдание при ДТП с пешеходами во время поворота направо. Відповісти | З цитатою