Таргетована реклама – вид точкової комунікації з потенційними клієнтами, який має дуже високу ефективність, за рахунок релевантності та своєчасності оффера. Ці параметри досягаються за допомогою якісної сегментації клієнтів та визначення саме тієї групи людей, яка максимально зацікавлена у рекламній пропозиції.
Які саме послуги SMS-розсилки доступні українським підприємцям ми розглянемо на прикладі сервісу, розробленого національним мобільним оператором Київстар. Але спочатку давайте зрозуміємо, що таке таргетована SMS розсилка в принципі? А це перспективний та дуже цікавий бізнес-інструмент для залучення нових клієнтів. У чому ж його переваги та чому підприємцям потрібно до нього підключатися?
За словами експертів Київстар, головна особливість таргетованої SMS-розсилки полягає в тому, що вона направлена на чітко сформовану релевантну аудиторію. Виділити тих, кому ваша пропозиція дійсно корисна, допомагає ще один продукт від Київстар – Big Data, сервіс вкрай важливий для вибудовування алгоритмів смарт-фільтру, який розділяє користувачів за інтересами, статтю, віком, населеним пунктом, користуванням інтернетом і тд.
Створення розсилки формується на платформі Business Data Solution, що має цілий ряд унікальних особливостей:
Головне завдання бізнесу в цьому випадку - підготувати "влучну" пропозицію, яка реально зацікавить потенційних клієнтів. Адже якщо аудиторія підібрана правильно - великий фідбек, вважайте, забезпечений.
Дисклеймер: Розсилка SMS для послуг на основі великих даних здійснюється за наявності згоди користувача на отримання рекламної інформації в рамках послуги «Мої знижки»
Експерти Київстар відзначають, що таргетована SMS-розсилка для бізнесу відкриває унікальні можливості вигідного залучення клієнтів:
Особливо корисною система буде для оффлайн бізнесу. У сервісі можна задати відправку повідомлення тим, хто проживає в конкретній локації, зазначеній на мапі. Це допоможе дуже швидко сповістити цільову аудиторію про відкриття нового магазину, салону краси, перукарні чи пекарні.
Київстар навіть дозволяє будувати полігональні зони неправильної форми, щоб максимально точно виділити тих, в кому ви зацікавлені.
Третя причина, чому варто скористатися таргетованою SMS-розсилкою для бізнесу – висока точність комунікації. SMS повідомлення вміє отримувати навіть кнопковий телефон, тому обираючи цей канал зв'язку ви не втрачаєте жодного потенційного клієнта.
Крім того, SMS повідомлення забезпечують значно кращий зворотній зв'язок. Почувши сигнал смартфону, користувач обовязково ознайомиться мінімум із заголовком повідомлення. Яскравий заголовок – 50% успіху SMS розсилки. Працюйте над підвищенням конверсії та отримуйте нових клієнтів вигідно, за допомогою SMS.
Вдалої роботи!
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |