Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 22 травня 2025
23:13

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Навіщо бізнесу таргетована SMS-розсилка: 3 вагомі причини

Навіщо бізнесу таргетована SMS-розсилка: 3 вагомі причини

Таргетована реклама – вид точкової комунікації з потенційними клієнтами, який має дуже високу ефективність, за рахунок релевантності та своєчасності оффера. Ці параметри досягаються за допомогою якісної сегментації клієнтів та визначення саме тієї групи людей, яка максимально зацікавлена у рекламній пропозиції.

Які саме послуги SMS-розсилки доступні українським підприємцям ми розглянемо на прикладі сервісу, розробленого національним мобільним оператором Київстар. Але спочатку давайте зрозуміємо, що таке таргетована SMS розсилка в принципі? А це перспективний та дуже цікавий бізнес-інструмент для залучення нових клієнтів. У чому ж його переваги та чому підприємцям потрібно до нього підключатися?

Як працює таргетована SMS розсилка


За словами експертів Київстар, головна особливість таргетованої SMS-розсилки полягає в тому, що вона направлена на чітко сформовану релевантну аудиторію. Виділити тих, кому ваша пропозиція дійсно корисна, допомагає ще один продукт від Київстар – Big Data, сервіс вкрай важливий для вибудовування алгоритмів смарт-фільтру, який розділяє користувачів за інтересами, статтю, віком, населеним пунктом, користуванням інтернетом і тд.

Створення розсилки формується на платформі Business Data Solution, що має цілий ряд унікальних особливостей:

  • інструменти гнучкого управління (планувальник відправки, завантаження файлів з контактами);
  • можливість набору повідомлень як латиницею, так і кирилицею;
  • детальна статистика по розсилках;
  • повна конфіденційність.

Головне завдання бізнесу в цьому випадку - підготувати "влучну" пропозицію, яка реально зацікавить потенційних клієнтів. Адже якщо аудиторія підібрана правильно - великий фідбек, вважайте, забезпечений.

Дисклеймер: Розсилка SMS для послуг на основі великих даних здійснюється за наявності згоди користувача на отримання рекламної інформації в рамках послуги «Мої знижки»

Пошук і залучення нових клієнтів


Експерти Київстар відзначають, що таргетована SMS-розсилка для бізнесу відкриває унікальні можливості вигідного залучення клієнтів:

  • вартість повідомлення залежить від обраних фільтрів і починається від 0,50 грн.
  • доступ до аналітики та статистики, яку збирає система, абсолютно безкоштовний.

Особливо корисною система буде для оффлайн бізнесу. У сервісі можна задати відправку повідомлення тим, хто проживає в конкретній локації, зазначеній на мапі. Це допоможе дуже швидко сповістити цільову аудиторію про відкриття нового магазину, салону краси, перукарні чи пекарні.

Київстар навіть дозволяє будувати полігональні зони неправильної форми, щоб максимально точно виділити тих, в кому ви зацікавлені.

Пряме спілкування з аудиторією


Третя причина, чому варто скористатися таргетованою SMS-розсилкою для бізнесу – висока точність комунікації. SMS повідомлення вміє отримувати навіть кнопковий телефон, тому обираючи цей канал зв'язку ви не втрачаєте жодного потенційного клієнта.

Крім того, SMS повідомлення забезпечують значно кращий зворотній зв'язок. Почувши сигнал смартфону, користувач обовязково ознайомиться мінімум із заголовком повідомлення. Яскравий заголовок – 50% успіху SMS розсилки. Працюйте над підвищенням конверсії та отримуйте нових клієнтів вигідно, за допомогою SMS.

Вдалої роботи!

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
100
років парку імені Шевченка

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті