|«« | «« | »» | »»| |
Оказывается, и глубокой ночью в Днепровском метрополитене кипит жизнь, о которой даже не подозревает большинство горожан!
Секреты этой жизни открыли в Департаменте транспорта и транспортной инфраструктуры Днепровского горсовета, рассказав о следующем:
«Щодня дніпровським метрополітеном користуються тисячі пасажирів, але мало хто знає, що відбувається після прибуття на кінцеву станцію останнього поїзда.
Час, приблизно, 23:30. Поїзд на станції "Вокзальна" відправився на розворотний тупік. Рухомий склад ночуватиме на станції, щоб синхронно відправитися з поїздом, що почне рух зі станції "Покровська" вранці.
Вже закриті всі двері на вхід і вихід станцій метро. На роботу прийшли співробітники нічної зміни - отримують дозволи на виконання робіт.
Прибирання вже йде повним ходом: починаючи від підлоги і стін, закінчуючи поручнями і стеклами. Особливу увагу приділяють дезінфекції, адже метрополітен перебуває під землею і потрапляння ультрафіолету неможливе, а з огляду на епідеміологічний стан сьогодні було прийнято рішення збільшити частоту вологого прибирання спеціальними засобами.
Тим часом, для безпеки робіт, диспетчер дає дозвіл на відключення напруги контактної рейки. На колії платформи станції "Покровська" прибуває мотодрезина на дизельному ходу. Співробітники метрополітену за допомогою цієї машини виконують ремонтні та допоміжні роботи з перевезення вантажів, устаткування, робочої бригади, фарбування стін і стелі, дезінфекцію, миття поверхонь.
Співробітники колійного господарства, використовуючи спеціальні сходи з платформи, оглядають весь шлях, а наступні за ними співробітники проводять огляд чавунних тюбінгів тунелю на предмет тріщин, сколів, протікання. Тими самими сходами, на колію спускають вимірювальне обладнання, що дозволяє виявити дрібні дефекти в рейковому полотні.
Спеціалісти здійснюють огляд стрілочних переводів шляхом перевірки їх ходу. Проводиться ревізія сигнального обладнання та засобів автоматичного захисту. Кожну дія, пов'язана з переведенням стрілочного механізму, супроводжують сигналом і попередженням по гучному зв'язку з міркувань безпеки і уникнення травмування співробітників.
Наступним етапом йде перевірка насосного і вентиляційного устаткування. Окрема частина бригади здійснює очний і слуховий огляд, перевіряє працездатність датчиків контролю, резервний вентилятор примусового нагнітання свіжого повітря - доповідає по рації про стан справ диспетчеру.
В той самий час, під верхнім вестибюлем в спеціальних приміщеннях станцій проводиться поточний ремонт ескалаторного обладнання. На посту завжди присутній відповідальний, який контролює злагоджену роботу всіх систем механічної та електронної частин.
Мало хто здогадується, що коли зачиняються двері входу в метро, насправді робота об'єкта не припиняється. Крім співробітників охорони, продовжують нести свої службові обов'язки десятки співробітників нічних змін, чия робота дуже важлива для безпечного та безперебійного обслуговування пасажирів вдень».
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |