В нашем городе – 172 километра трамвайных путей. Из них только 15 км уложены в соответствие с современными технологиями.
Увы, оставшиеся более чем полторы сотни километров колей уложены на старые железобетонные и деревянные шпалы. Состояние путей на многих маршрутах уже давно близко к аварийному.
В департаменте транспорта горсовета Днепра заверили, что ежегодно проводится ремонт самых проблемных участков. Об этом на странице департамента в соцсети рассказали следующее:
«Утриманням та ремонтом трамвайних колій дніпровського трамваю займається Ремонтно-будівельне управління електротранспорту. На балансі в них налічується 172.143 км колії та 195 стрілочних переводів. З них 12.711 км укладено в широкосмугових плитах, 1.5 км на залізобетонних шпалах з кріпленням нового типу «vossloh», 1.5 км за системою RS (на вул. Курчатова). Всі інші рейки вкладені на звичайні залізобетоні або дерев’яні шпали.
Загалом, значна частина трамвайного полотна потребує комплексного ремонту. Вагони на цих ділянках постійно хитає у різні сторони, трапляються сходи з колії. Це спричинено тим, що протягом багатьох років на це питання не виділялись кошти в необхідному обсязі. Наразі, у місті 52.3 км колій у незадовільному стані, що складає 30% від загальної довжини.
Поганий стан колії також є причиною неможливості закупівлі нових трамвайних вагонів - вони фізично невзмозі рухатись. Міською владою проводяться перемовини з європейськими банками з метою отримання кредитів для комплексної реконструкції певних трамвайних маршрутів (№1 та 19), з подальшою закупівлею нових трамвайних вагонів.
Варто зазначити, що постійно проводиться терміновий ремонт відповідно до заявок водіїв та начальників маршрутів. Крім цього, відбувається капітальний ремонт як рейок, стрілочних переводів та перетинів. Протягом останніх декількох років були замінені великі ділянки колії на вул. Севастопольська, вул. Короленка, вул. Робоча, пр. Яворницького, Кайдацький міст та інші.
І пам‘ятайте, що кожний придбаний квиток у електротранспорті дає змогу підприємству вкладати гроші в розвиток транспорту і колії загалом - це наша спільна справа».
Надеемся, что переговоры с инвесторами для привлечения средств на ремонт колей и закупку новых вагонов увенчаются успехом…
Автор: Константин Шруб.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Менять линии на современные нужно только параллельно с заменой трамваев. Иначе никак. Ответить | С цитатой | Обсуждение: 3