Відновлення рухомого складу є необхідною складовою роботи КП "Дніпровський електротранспорт". Місто постійно оновлює рухомий склад електротранспорту, на міські маршрути виходить все більше нових тролейбусів та трамваїв. Одночасно з цим продовжує працювати транспорт, середній вік якого понад 15 років. Задля його безпечної та безаварійної роботи вагоно-ремонтними майстернями проводиться капітальний ремонт рухомого складу.
Перед початком робіт з машини демонтується електронне обладнання, викатуються візки, замінюється обшивка салону, сидіння, за потреби ремонтують елементи стінок кузову. Також замість старих табличок з номером маршруту на рухомий склад монтуються електронні табло, які показують кінцеві зупинки маршруту та його номер.
Встановлюють нові сидіння, більш зручні та ергономічні, без зайвих елементів, якими можна було зіпсувати одяг. Оновлюється система опалення. Встановлюються нові вікна, у яких відкриваються всі хвіртки. Скло на вікнах та дверях виконується зі склопакетів. Це підвищує безпеку пасажирів під час хуліганських дій, наприклад, брошене каміння у громадський транспорт. Таке скло не сиплеться усередину, а покривається павутинням і не травмує пасажирів.
Варто зазначити, що рухомий склад ремонтується за кошти платників податків, отже треба бережливо ставитись до муніципального майна. Всі прояви вандалізму призводять до потреби знов ремонтувати трамваї та тролейбуси, а значить - і до нових видатків.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Слышь ты! Пост верни!
В городе у электротранспорта должна быть монополия!!! только тогда он будет развиваться и пользоваться спросом. Відповісти | З цитатою
Нету нета кондиционеров...шумо изоляции и тд..
Душогубки и скотовозки это что про маршутку что про трамвай и троллейбус Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1