У Дніпровському метрополітені не дають заіржавіти вагонам.
Аби тримати їх у тонусі – щодня поїзди роблять по два кола підземкою та повертаються в депо, де їх ретельно оглядають. Працівники слідкують, аби двері могли відкритись як автоматично, так і аварійно вручну. Перевіряють кріплення поручнів та сидінь. Пересвідчуються, чи є екстрений зв'язок з машиністом.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Не метро, а позорище города в которое б.а. продолжает закапывать бабулеты, потому что суммы большие и хорошо потдаются распилу Відповісти | З цитатою