|«« | «« | »» | »»| |
В розпалі будівництво другої черги об’їзної Дніпра. Ділянку у понад 7 км планують закінчити у 2020 році. Після завершення проекту сучасна дорога з’єднає запорізьку трасу та аеропорт.
Як просуваються роботи, перевірив голова Дніпропетровської ОДА Олександр Бондаренко.«Влітку під час візиту до Дніпропетровщини Президент України Володимир Зеленський поставив завдання: у найкоротші строки завершити будівництво другої черги об’їзної Дніпра. Цей пріоритетний проект я взяв під особистий контроль. Він дозволить розгрузити правий берег міста від транзитного транспорту. А ще – дорога з’єднає під’їзди до Дніпра з новим терміналом міжнародного аеропорту. Його будівництво розпочнеться вже незабаром», – зазначив Олександр Бондаренко.Друга черга об’їзної – це понад 7 км, які ведуть від запорізької траси до Південного мосту. Нині техніка працює на ділянці у 3,7 км. Підрядники сподіваються: завершити її встигнуть до сильних холодів. Наступного року планують зробити решту – 3,4 км.
«Нині узгоджується, яке фінансування на ремонт автомагістралей Дніпропетровщини буде виділено у 2020 році. А ми з представниками Укравтодору працюємо над списком пріоритетних трас – їх оновлення має розпочатися вже в березні», – додав голова ОДА.Загальна протяжність об’їзної Дніпра, або Південного обходу, – 61,5 км. Будівництво поділене на чотири черги. Роботи над першою чергою у 18 км закінчили у 2012 році. Одразу приступили до другої, однак будівництво зупинилося через брак фінансування.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Но и Кайдакский шлях нужно достроить в первую очередь--он сильно разгрузит город. Правда там половину опор придётся демонтировать и построить заново(Маст-Буд строил, который Центральный мост ремонтировал, а также мост в Запорожье строил).
18 км Южного обхода с тремя многоуровневыми развязками и 1 мостом обошлись в 95 млн $.
Кайдакский шлях в 3 раза короче, но там большая эстакада над заводами, поэтому стоить он будет 50-60 млн $. При этом в 2019 из бюджета на строительство ненужного метро выделили более 50 млн $. Вот и деньги! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Никому тот отрезок не нужен? Какой нафиг аэропорт, бенин? Так от туда только богатые летают, и только смелые пилоты с убитой взлетки стартуют и садятся. 99,5-99,9% местных и не местных не нужна эта дорога и даром! Пустите эти деньги на ремонты имеющихся дорог! Та-же дорога на Никополь, вернее направление которое от нее осталось!!! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
130 км за 68 дней, а 7 км - хрен знает когда? Как на это "янелох" смотрит? Срочно нужно его вызывать в город. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Там трафика вообще НЕ БУДЕТ!
Участок Южный мост-Аэропортовская намного важнее.
Очерёдность строительства должна определятся важностью участков, а не показухой. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1