ДніпроОДА організувала серію тренінгів для працівників Центрів надання адмінпослуг Дніпропетровщини. Зокрема, навчання з грамотної комунікації пройшли 25 керівників ЦНАПів.
Відповідні сертифікати фахівцям вручив перший заступник голови ДніпроОДА Олег Кужман.«Прагнемо, аби сервіс у ЦНАПах Дніпропетровщини був на найвищому рівні. У поміч адміністраторам – грамотна українська мова. Як за допомогою влучного слова збудувати довірливий та конструктивний діалог, працівників ЦНАПів навчаємо на спеціальних тренінгах», - розповів Олег Кужман.Унікальний тренінг для керівників ЦНАПів тривав два дні. Перш за все, їх навчали: будете спокійними самі – буде спокійним і клієнт.
«Мова – шалений інструмент. Це вербальна частина іміджу посадовця, шлях до розуму та серця клієнта, - пояснила експерт з комунікації, тренер Світлана Броннікова. – По-перше, адміністратору слід поговорити із собою. Не допустити ситуації, коли у нього вже хімія, адреналін. Аби самому бути адекватним тут і зараз».Навчання пройшли 25 керівників Центрів адмінпослуг Дніпропетровщини. Тепер вони стануть тренерами для своїх підлеглих та передаватимуть їм набуті знання
«Враження від тренінгу захоплюючі. Нам дуже доступно пояснювали, як контролювати свої емоції, як ними управляти, виходити з різних ситуацій, уникати суперечок», - поділилася керівник Томаківського ЦНАПу Яна Радчук.
«Отримала величезне задоволення від тренінгу. Буду працювати над собою і займатися зі своїм колективом», - сказала директор Кам’янського ЦНАПу Марина Гурська.Тренінги з грамотної комунікації та ділової української мови ДніпроОДА проводить і для адміністраторів ЦНАПів. Базові знання вони отримують протягом одного дня. Навчання вже пройшли 250 адміністраторів Дніпропетровщини.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |