5 червня у Дніпрі запрацювала електронна система звернень громадян «Контакт-центр» з питань аварійних ситуацій у сфері благоустрою та житлово-комунального господарства. Вона функціонуватиме у тестовому режимі до 1 липня.
Про це під час прес-конференції повідомив заступник міського голови Дніпра Михайло Лисенко.
«Була проведена титанічна робота, яка тривала близько півтора року. Нарешті у Дніпрі створено єдиний контакт-центр, куди містяни можуть звертатися щодо всіх комунальних питань: водоканал, ліфти, обрізування дерев, дороги, люки, вуличне освітлення, проблеми з безпритульними тваринами. Ми створили повну карту всіх комунікацій міста, яка допоможе максимально оперативно та ефективно реагувати на проблеми», – зазначив заступник Бориса Філатова.
Заявки до контакт-центру можна подавати і онлайн на сторінці hotline.dniprorada.gov.ua, і за телефонами гарячої лінії, які вказані на сайті. Центр працюватиме цілодобово.
«Через цю систему також формуватимуться титульні списки на ремонт будинків у наступному році, бо ми будемо бачити, скільки заявок і звідки надходить. Чому містянам варто звертатися з комунальними питаннями саме через цю систему? Бо допомога надаватиметься максимально оперативно, є регламенти виконання робіт, і якщо служби не будуть їх дотримуватися, ми вживатимемо заходів. Міський голова Борис Філатов та я будемо особисто стежити за виконанням заявок», – додав Михайло Лисенко.
Виконувачка обов'язків заступника міського голови Яніка Мерило додала, що Дніпро має найбільш комплексну систему звернень громадян серед усіх міст України:
«У цій системі зібрано повну інформацію, тут є статистика виконання робіт, заявок. Ми передбачили подвійний контроль: громадянин подає заявку, відповідна служба звітує про виконання робіт, але заявка вважатиметься закритою тільки після підтвердження містянина, котрий звернувся».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Хочется уточнить, работает эта страничка или про неё забыли,,,,
Но в какие двери постучать!???
Проблема из проблем!!!
Наша ул Строителей по ЖСК относилась к ТОВ «экология-Д»
На сейчас нас переименовали КП «ЖИЛСЕРВИС-5»
При этом платёж за 1 кВ/м сменился с 6.81 на 8.87….
Учитывая положение в котором сейчас мы оказались и с постановлением не повышать коммунальные платежи,,,,,,,,
Поэтому ??? Відповісти | З цитатою
По сведениям с 1.12.2021 повышается цена вывоз мусора с человека 36.62!!!
Но почему за ноябрь уже повысили 28.43…..???
С миру по нитке, голому партки!!
Только мы остаёмся без партков!! Відповісти | З цитатою
Позвонили на горячюю линию городского Головы, сказали что в течении суток решат проблему, приехала аварийка, сказали, что не их "профиль", звоните в Горводоканал...
Позвонили в Горводоканал, приехали, что-то поделали, уехали, через 2 часа опять вода поднялась.
и так уже з3 раза
Кто может решить эти вопросы!
Могут гаварийные и ли городские службы решить один раз проблему!!! Відповісти | З цитатою
Ночью проходят выбросы в атмосферу — дышать не чем!!!
Дорогие наши руководители помогите выжить,,,,, Відповісти | З цитатою