Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми, зокрема, вносить зміни в ДБН щодо вулиць і доріг.
У частині підвищення рівня безпеки пішоходів вводиться обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину дороги з 4-ма та більше смугами руху.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
«У Європі більшість переходів — наземні, при цьому наїзди на пішоходів та аварії за їх участю трапляються дуже рідко, тому що більшість пішохідних переходів облаштовані спеціальними острівцями безпеки. У новому проекті ДБН щодо вулиць і доріг передбачається обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину дороги з 4-ма та більше смугами руху. При можливості острівці безпеки мають облаштовуватися і на регульованих переходах», — сказав він.
За словами Парцхаладзе, це посилить безпеку пішоходів та велосипедистів під час перетину проїзної частини та мінімізує кількість можливих дорожньо-транспортних аварій.
У новому ДБН також передбачається встановлення тільки регульованих пішохідних переходів у разі неможливості облаштування острівця безпеки на нерегульованому переході.
Мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина — 8 м. Острівці безпеки можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.
Проект ДБН В.2.3-5:20ХХ «Вулиці і дороги населених пунктів» розроблений на заміну аналогічного ДБН 2001 року і буде затверджений найближчим часом.
Острівець безпеки – це технічний засіб регулювання дорожнього руху, який встановлюється на наземних пішохідних переходах як захисний елемент для зупинки пішоходів під час перетину проїзної частини. Конструктивно виділяється над проїзною частиною дороги. До острівця безпеки належить частина розділювальної смуги, через яку пролягає пішохідний перехід.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Во-первых, как абсолютно правильно написал Пессимист, если не заставить пешеходов соблюдать ПДД - толку от этих островков "0".
Во-вторых, в Европе бОльшая часть переходов через 4 полосы в разных уровнях.
В-третьих, в Европе гораздо меньше ДТП с пешеходами не потому, что там есть островки безопасности, а потому, что культура участников дорожного движения в разы выше, чем у нас и пешеход несёт ответственность за несоблюдение ПДД на равне с водителем.
В-четвёртых, ПРИ ЧЁМ ТУТ ВЕЛОСИПЕДИСТЫ??? Пешеходный переход предназначен ТОЛЬКО ДЛЯ ПЕШЕХОДОВ!!! Велосипедист при пересечении проезжей части по пешеходному переходу ОБЯЗАН слезть с велосипеда и перекатить его через переход в руках, при этом он перестаёт быть велосипедистом и трансформируется в ПЕШЕХОДА!!! Кстати, езда по тротуарам на велосипеде так же ЗАПРЕЩЕНА!!!
В-пятых, я бы вообще отказался от обустройства нерегулируемых пепеходов через 4 и более полосы. Они опасны. Такие переходы должны быть со светофором. Відповісти | З цитатою