Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 30 вересня 2025
05:36

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

На Дніпропетровщині розглядають можливість оновлення електричок

На Дніпропетровщині розглядають можливість оновлення електричок

На Дніпропетровщині обговорили можливість оновлення електричок. Прагнуть зробити їх енергозаощадливими, комфортними та швидкими. Повністю замінити приміські потяги на сучасні регіону допоможуть іноземні інвестиції. Дніпропетровщина може стати першим учасником пілотного проекту, запропонованого Україні Європейським інвестбанком.

Про це стало відомо під час зустрічі у ДніпроОДА керівництва області, міста Дніпро та Придніпровської залізниці з іноземними інвесторами.

«Дніпропетровщина давно і тісно співпрацює з Європейським інвестбанком. Ми завжди відкриті для нових проектів – до розвитку інфраструктури регіону активно залучаємо іноземні інвестиції. Сподобалась і запропонована зарубіжними партнерами ідея повністю оновити рухомий склад приміського електротранспорту. Забезпечити комфорт мешканцям області в усіх сферах – наше головне завдання», – зазначив перший заступник голови ДніпроОДА Олег Кужман.

Майже половина електричок Придніпровської залізниці не оновлювалась близько півстоліття. Пасажирські перевезення – збиткові. Мешканці віддають перевагу більш зручному та швидкому способу дістатися до іншого населеного пункту – приміськими автобусами та маршрутками.

«Проблема оновлення приміського електротранспорту назріла давно. Сподіваємося на інвестиції – вони дозволять зробити перевезення пасажирів більш комфортними. Інфраструктура Придніпровської залізниці частково вже пристосована до швидкісного руху сучасних електропотягів – залишилось лише їх придбати», – сказав директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Микола Кужавський.

Головна вимога інвесторів при оновленні залізничного транспорту – перевезення мають бути комфортними і швидкісними. А ще – прибутковими.

«У нас багатий досвід інвестування саме у транспорт. Більшість вкладень – у сферу приміських сполучень. Оновили і залізничну галузь Польщі – її досвід може бути корисним для вашої країни», – повідомив представник Європейського інвестбанку Іштван Хайнсцингер.

На Придніпровській залізниці – понад півсотні приміських поїздів. За добу вони перевозять більше 30 тисяч пасажирів.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Горожанин  (01.03.18 10:21): Цитата: "Обеспечить комфорт жителям области во всех сферах - наша главная задача».
Сделают региональные электрички, которые будут останавливаться по крупным станциям, сделают проезд в электричке больше стоимости маршруток, вот Вам весь комфорт.
Необходимо различать пригородные электрички -дёшево, но долго (остановки по платформам), которые людей из сёл возят на работу и региональные электрички дороже, но быстрее.В региональных льготы для пенсионеров отсутствуют. Кому надо очень быстро и может заплатить -для них интерсити.Такое впечатление, что хотят сделать дорогие региональные поезда.Всегда электрички компенсировались за счёт груз перевозок.Но прибыльные грузоперевозки приватизировали, что делать с убыточ электричками?Опять проблемы вешают на людей?Сделайте связку грузовой транспорт и пригородные электрички.Самая дорогая стоимость электричек в Приднепровской Ж/Д.Такое впечатление, что все налоги, расходные статьи,( зарплата, ремонт подвижного состава и на государстве, а прибыль у ча
Відповісти | З цитатою
мыздобул  (28.02.18 18:36): «Жители предпочитают более удобный и быстрый способ добраться до другого населенного пункта - пригородными автобусами и маршрутками.»
Судя по забитым электричкам в час пик - это, по меньшей мере, не правда. Автор либо слепой, либо электрички только на картинках видел. А народ в скотовозках давится, потому, что графики этих электричек не всегда адекватен.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Сэмэн  (28.02.18 18:07): Метро и мост достройте, а? Троллейбусов и трамваем купите достаточное кол во . Уже не знаете на чем отмывать свои трудовые) Відповісти | З цитатою
никсон  (28.02.18 18:06): проблем с прибыльностью нет вообще это все надуманно , закупите комфортные новые поезда , и зарплату людям поднимите хотя бы до 1000$ и все Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Элка  (28.02.18 17:39): Прибыльными пассажирские и пригородные перевозки быть не могут. Никак!

Самый дешёвый современный электропоезд, российский ЭП2Д стоит около 200 млн гр. Значит 25 электричек--это 5 млрд гр минимум. Впереди полный крах...
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Що думають мешканці Дніпра про передатування міста: опитування (26)

•  70 років тому було повністю відновлено рух Амурським мостом (24)

•  Авторитетні історики Дніпра критикують передатування нашого міста (19)

•  Про еволюцію патріотизму на прикладі Дніпра. Філатов продовжує читати відкриті лекції для студентів та старшокласників (9)

•  Улаштування «берлінських подушок», ремонт трамвайної колії на Старому мосту: інспекційний обʼїзд чергового по місту (7)

•  1526 рік: більшість істориків дійшли згоди щодо дати виникнення Дніпра (5)

•  Ходити до ТЦК більше не треба: уряд змінив правила військового обліку (5)

•  Ворожа авіабомба розділила життя на «до» та «після» (5)

•  На Дніпропетровщині ухвалено процесуальні рішення у справах про ДТП із потерпілими та загиблими, розслідування яких тривали роками (5)

•  На Дніпропетровщині живе найбільше боржників за комуналку в Україні (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
210
років від дня народження відомої письменниці Олени Андріївни Ган

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті