Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 17 квітня 2025
07:10

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

До Дніпра прибула унікальна техніка, призначена для будівництва метро

|«« «« »» »»|

До Дніпра з Туреччини привезли унікальну техніку для будівництва метро. Вага цієї установки 125 тонн.

Наразі машина для буріння перебуває на стадії митного оформлення. Щойно його буде закінчено, техніка почне працювати на станції «Театральна».

«Ця установка призначена для буріння буросічних свай у будівництві технологічних стволів. На землі накреслено контур, по його окружності просвердлять 72 технологічні отвори. У кожен з них опускатимуть палю, поки ми не закінчимо проходку. Орієнтовна глибина цього ствола трохи більше 40 м. Таку техніку використовують для будівництва метрополітену в Україні вперше», – розповів директор КП «Дніпропетровський метрополітен» Андрій Лепьошкін.

Завдяки цій унікальній техніці будівництво метрополітену у Дніпрі значно оптимізується. У землі створять технологічний ствол, через який діставатимуть у 6 разів більше ґрунту під час копання тунелю. Саме цю машину планують використовувати ще на 3 технологічних стволах дніпровського метрополітену.

«Призначення цього ствола у тому, що через нього вилучатимуть породу під час проходки перегінного тунелю від станції «Вокзальна» до станції «Театральна». Цей ствол дозволить видавати у 6 разів більше породи, ніж було обумовлено попереднім проектом. Також через цей ствол подаватимуть бетон для обробки тунелів», – розповів представник компанії-підрядника Limak Толга Ергін.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Шубин  (21.12.17 09:35): Хотелось бы спросить в чем уникальность данной установки? У нас в городе есть пару фирм которые имеют данное оборудование для устройства буро-набивных и буро-инъекционных свай и уверен ихние услуги будут на порядок дешевле. Хотя бы потому что уникальное оборудование не нужно гнать из-за бугра и растамаживать. т Відповісти | З цитатою
Шубин  (21.12.17 09:27): Похоже представители Лимак вешают лапшу нашим дурочкам в горсовете и всему городу. Дополнительный ствол действительно необходим если увеличился объем породы и основной ствол с выдачей не справляется. При строительстве тоннеля на 1м за сутки это нецелесообразное разбазаривание бюджетных средств. Відповісти | З цитатою
Наблюдательный  (20.12.17 20:47): Хочу еще добавить, хотя боюсь ошибиться. Заявленная глубина бурения свой этой буровой установкой до 40 метров. Но глубина закладки станций "Театральная" и "Центральная", вроде 45 метров, а глубина закладки "Музейной" вообще вроде 80 метров! Так что на подъеме по проспекту вверх к "Музейной", эта установка может вообще не пригодится. Может ошибаюсь, тогда, простите! Відповісти | З цитатою
Наблюдательный  (20.12.17 17:30): Прибывшая буровая установка, конечно, же ускорит выемку грунта и проходимых гранитов от забоя проходки. Но она не решает главный вопрос ускорения проходки в гранитах при бурении шпуров и взрывах. Напомню, что к концу 80-х годов заводами города был изготовлен и собран на Днепропетровском заводе горношахтного оборудования "Щит для проходки тоннелей ТНУ-3 " разработанный в Москве и применявшийся для проходки метротоннелей в других городах бывшего союза. Потом строительство метро в городе из-за нехватки средств остановили и делалось это не раз в течение десятилетий. Не знаю дальнейшую судьбу этого щита, хотя сам присутствовал при его испытаниях. Знаю только, что часть оборудования изготовленного в нашем городе былао передано строящемуся метро в Ереване. Хотелось бы узнать у турецких метростроителей более подробную информацию об ускорении проходки метротоннелей в нашем городе. Не посягаюсь на деловую квалификацию и желаю им успеха. Но ускорить проходку в городе нашем можно! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
cahbe  (20.12.17 16:46): 20 лет тунель строят, а бур привезли только сейчас? Убицатапкомобголову... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Розширення вулиць не допоможе: Щоб вирішити проблему з заторами в Дніпрі, потрібно будувати нові дороги і мости (18)

•  У Дніпрі на прохання містян перенесуть одну з зупинок найпопулярнішого трамвайного маршруту №1 (16)

•  Дніпро отримав 100 каналізаційних люків від Уряду Японії у рамках програми екстреного відновлення (8)

•  Без заторів і зупинок: що таке «зелена хвиля» та де вона діє у Дніпрі (8)

•  У Дніпрі викривач суддівської корупції не лише втратив адвокатське свідоцтво, а й сам став підозрюваним (6)

•  У Дніпрі 15-річний хлопець їздив по місту порушуючи ПДР, загрожуючи пішоходам наїздом автівки (5)

•  Контейнери не витримують: у Дніпрі зафіксували нові випадки недбалого поводження з відходами (5)

•  Скільки живуть дерева і які варто висаджувати у Дніпрі (5)

•  Рекордний курс: євро подорожчав. Чи зміняться ціни на продукти та послуги – розказав експерт з Дніпра Володимир Косюга (5)

•  Зеленський підписав «скандальний» закон про добросовісного набувача: що змінилося і що кажуть критики (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
60
аварійних ліфтів відремонтували у 2024 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті