|«« | «« | 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | »» | »»| |
На Дніпропетровщині систему електронної черги запровадили ще у двох Центрах надання адмінпослуг. Встановити програмні комплекси в Новомосковську і Томаківському районі вдалося завдяки співпраці ДніпроОДА та німецької урядової організації GIZ.
«Робимо адмінпослуги більш доступними для людей – для цього відкриваємо нові ЦНАПи та постійно працюємо над їх вдосконаленням. Одна із новинок – електронна черга. Завдяки підтримці GIZ такі програмні комплекси встановили вже у семи ЦНАПах області, останні два – в Новомосковську та Томаківському районі», – розповів голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.
Принцип електронної черги простий: спеціальний термінал видає кожному відвідувачу талончик з номером, коли ця цифра засвітиться на моніторі – можна підходити до адміністратора.
«Відвідувачам таке нововведення подобається, нам також. Робочий процес став більш організований, а можливість конфліктів у черзі знизилась до мінімуму», – розповіла заступник начальника Новомосковського ЦНАП Ольга Латун.
Укомплектування Новомосковського ЦНАПу програмним забезпеченням та технікою обійшлося компанії GIZ у понад 130 тисяч гривень.
«Сподіваємося, ця матеріально-технічна допомога забезпечить своєчасне та ефективне надання послуг як для місцевого населення, так і для внутрішньо переміщених осіб, а також підвищить якість послуг, що надаються місцевими органами влади», – сказав координатор проектів GIZ у Дніпрі Володимир Гарасюк.
Контакти всіх ЦНАПів та перелік послуг – на сайті Регіонального віртуального офісу електронних адміністративних послуг області.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Нет принтера, не правильное отображение на электронном табло. ( 10 оператор в 1 кабинете, а не во 2-ом), пустых бланков чтобы оставить отзыв нет, да и женщине при входе можно быть немного поприветливее, Відповісти | З цитатою