ДніпроОДА працює над першою в Україні електронною системою оцінювання роботи Центрів надання адмінпослуг (ЦНАП). Мета – досягти якісно нового рівня обслуговування громадян.
Про це йшлося на засіданні робочої групи з реалізації проекту «Електронне урядування» у Дніпропетровській ОДА.
«Ми обговорили, як можна підвищити якість обслуговування в центрах адмінпослуг. Народилась ідея створити багатоканальну систему оцінювання їхньої роботи. Плануємо враховувати і відгуки відвідувачів, і думку незалежних експертів», – зазначив перший заступник голови ДніпроОДА Олег Кужман.
Дотримання термінів оформлення документів також збираються контролювати автоматично – за допомогою комп'ютерної програми, в якій вже працюють адміністратори ЦНАП.
Планується, що якість роботи центрів оцінюватимуть і самі клієнти. У ЦНАП хочуть встановити планшети та термінали - відвідувачі за допомогою технології тач-скрін зможуть визначити, наскільки швидко й кваліфіковано їх обслужили, оцінити технічне оснащення самого приміщення та рівень комфорту.
Водночас для письмових відгуків залишать і звичайні скриньки. Про якість обслуговування споживачі також зможуть повідомити телефоном або на офіційному сайті ЦНАП.
«Очікуємо, що до нашої ініціативи долучаться незалежні експерти та громадські організації. Вони могли б проводити власні дослідження. Наприклад, анкетувати людей просто в приміщенні ЦНАП або проводити екзит-поли. До центру за послугою може прийти навіть «таємний відвідувач», – розповіла начальник управління інформтехнологій та електронного урядування ДніпроОДА Тетяна Шаповалова.
Наразі мешканці Дніпропетровщини отримують адмінпослуги в 55 центрах. Реалізація ідеї оперативного оцінювання їхньої роботи зможе вивести якість обслуговування людей на новий рівень.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |