Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 18 серпня 2025
01:53

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Увага! Конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу продовжено

Увага! Конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу продовжено

Прийом заявок та концептуальних пропозицій триватиме до кінця червня.

Згідно із Положенням про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу І відбірковий етап – прийом заявок та концептуальних пропозицій – мав продовжуватися впродовж 15 днів з моменту оголошення конкурсу (08.06 – 23.06.2017).

«З огляду на чисельні звернення від громади, прохання потенційних учасників продовжити прийом заявок щодо участі в конкурсі, – каже керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко , – у відповідності до Положення ми винесли пропозицію продовжити строки на 1 (один) тиждень на розгляд 16-х членів Оргкомітету та визначитися за питанням шляхом голосування. Пропозиція була схвалена.

Тож, конкурс і надалі проводиться у ІІІ етапи. Але із урахуванням нових термінів.

І етап – відбірковий – прийом заявок та концептуальних пропозицій триває до 30 червня 2017 р. включно.

ІІ етап – півфінал– відбір Оргкомітетом в рамках відкритої бренд-сесії, трьох основних концептуальних ідей (з логотипом включно) пройде 03.07 – 07.07.2017.

І, нарешті, ІІІ етап – фінал – скрадатиметься з оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів (10.07 – 14.07.2017) та онлайн- голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 10 днів».

Нагадуємо, метою відкритого творчого конкурсу, оголошеного «Агентством розвитку Дніпра», є створення та визначення концептуальної ідеї та логотипу міста Дніпро, які будуть спрямовані на формування корпоративної культури міста, просування позитивного іміджу Дніпра в Україні та за кордоном, та використовуватимуться в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста.

Всім учасникам надається можливість ознайомитись з результатами соціологічного дослідження, SWOT-аналізу, попередніми концепціями бренду міста Дніпро, заповнивши заявку на участь у конкурсі та надіславши її до 30 червня 2017 р. на пошту [email protected] з позначкою «Заявка».

Детальніша інформація у Положенні про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  «Ночував на вокзалі»: на що йдуть дніпряни, щоб придбати квитки на потяг, та як в Укрзалізниці пояснюють ажіотаж у касах (20)

•  Розмальовані вагони і розбиті маршрутки: що робити з вандалами у Дніпрі? (14)

•  Попри невдоволення громади: у Дніпрі на Сонячній Набережній зводять нову багатоповерхівку (10)

•  У Дніпрі на пів року перекрили один із з'їздів з центрального мосту: комнальщики почали ремонт колектора (8)

•  Першу в місті підземну школу-укриття добудовують у Дніпрі (8)

•  Масштабні роботи на головному водогоні Дніпра: коли буде відновлено водопостачання на правобережжі міста (7)

•  У Дніпрі на Тополі з каналізаційної труби витягли мертвого чоловіка: що сталося (7)

•  За позовом прокуратури Дніпра припинено незаконне будівництво елітного ЖК у центрі міста (6)

•  Від удару авто задимілося: у Дніпрі на Успенській площі горе-водій влетів в Audi (відео моменту) (5)

•  У Дніпрі завершують будівництво скляного надземного переходу між двома ТРЦ у центрі (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
5
нових сучасних трисекційних трамваїв закупить Дніпро

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті