Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
сб, 23 ноября 2024
05:41

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Новий вид транспорту може з’явитись у Дніпрі

Новий вид транспорту може з’явитись у Дніпрі

Делегація представників Leitner Group (Австрія) відвідала Дніпро та вивчала можливості будівництва канатного метро у нашому місті.

Про це повідомляють у «Агентстві розвитку Дніпра», передає "Наше Місто".

Представник австрійської компанії Орхан Ширін зазначив, що наше місто має можливість вирішити проблему пересування людських потоків із залученням надсучасних технологій.

Директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко розповів, що винесені на обговорення інвестиційні пропозиції поєднують концепції створення індустріального парку на Слобожанському проспекті, яким опікується агентство, і будівництво канатного метро. Приблизний вигляд можливого маршруту наступний: Центр (район центрального універмагу) – Слобожанський проспект (район надземного пішохідного переходу) – Індустріальний парк, що створюється (район ТЦ «Наша правда») – Лівобережний (проспект Миру).

Міський голова Борис Філатов чекає конкретних розрахунків, які б показували термін окупності та використовували, як метод взаємодії з бізнесом, державно-приватне партнерство.

— Кажучи відверто, – ділиться Володимир Панченко, – перше, що нас зацікавило у зустрічній пропозиції компанії, це вартість проекту та швидкість його втілення. Так, наприклад, у м. Києві канатну дорогу від Поштової площі до Труханового острова планують побудувати до фіналу футбольної Ліги чемпіонів 2018 року. А вартість проекту оцінюють у $ 400 млн. В нашому ж випадку це в десяток разів дешевше. Комфортність та безпека для пасажирів, економічна ефективність, доступність для всіх верств населення, сучасний естетичний вигляд, висока рентабельність забезпечені.

Яку вартість може мати білет на проїзд, розповів проектний менеджер «Агентства розвитку Дніпра» Сергій Соломаха:

— Якщо мова йде про 20,5 млн. Євро інвестицій за проектом, стартова ціна на квиток складатиме 0,15 -0,2 Євро. Впевнений, за такою ціною – 4,5 грн. до Індустріального парку (навпроти ТЦ «Наша правда»), і 6 грн. до Лівобережного масиву – цілком реально забезпечити потік в 25 000 пасажирів на день.

Представники австрійської компанії вже обговорили з представниками «Агентства розвитку Дніпра» деталі будівництва канатного метро. А саме, проходження річки Дніпро, облаштування станцій, підготовчих робіт та навіть можливість здачі об’єкту Держкомісії. Крім того, вони виразили готовність прийняти участь у організації залучення фінансування проекту з урахуванням проведення додаткових робіт при отриманні гарантій від міста. Директор департаменту транспорту та охорони навколишнього середовища Дніпровської міськради Ігор Маковцев зазначив, що надасть уточнюючі дані щодо пасажиропотоків та розташуванню станцій.

Сторони вже почали робити кроки до впровадження проекту. Спочатку його доопрацюють у відповідності до міжнародних стандартів, стандартів UNIDO в частині структури бізнес-плану. Потім представлять його Борису Філатову на розгляд. Коли міський голова затвердить проект, розпочнеться робота по організації фінансування і будівництва.

Представник Leitner в Україні Антон Фалтинський висловив пропозицію про відвідання делегацією Дніпровської міської ради Південного Тіролю (Італія), щоб перейняти досвід розвитку регіону.


Gorod.dp.ua на Facebook.


5  (22.06.17 18:44): о шо интересно, опять хочу дирижабль! Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
ґебельсам пукінаЗсавушкіна 55  (22.06.17 06:25): і шо цікаво... коли щось гарне робиться в Україні ждогбява пропукінська бидлота АЖ СІПАЄТЬСЯ...
мабудь дуже сподівалась що пукін тут "новоросцію" зробить та почне ностойкою глоту українців труїти..
А НЕ ВДАЛОСЬ
Ответить | С цитатой
Днепр_2  (21.06.17 22:51): Жора, 11.90 заработал у Пригожина.
Дубль идет бесплатно :-)))
Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
Жора  (21.06.17 17:21): Наступного року укладуть контракт з японською компанією "Nippon teleportation" на монтаж установок телепортації. Перші установки з'являться в центрі і зонах відпочинку, згодом, при наявності економічного ефекту, установки розмістять в спальних і віддалених районах міста, вокзалах і пристанях. Очікувана ціна за одне переміщення не більше 2-х гривень в робочі дні, 1.5 гривні в вихідні та святкові дні. Пільговим категоріям громадян 1 гривня в перший рік експлуатації, далі безкоштовно. Ответить | С цитатой
Жора  (21.06.17 17:20): В следующем году заключат контракт с японской компанией "Nippon teleportation" контракт на монтаж установок телепортации. Первые установки появятся в центре и зонах отдыха, впоследствии, при наличии экономического эффекта, установки разместят в спальных и удалённых районах города, вокзалах и пристанях. Ожидаемая цена за одно перемещение не более 2-х гривен в рабочие дни, 1.5 гривны в выходные и праздничные дни. Льготным категориям граждан 1 грн в первый год эксплуатации, далее бесплатно Ответить | С цитатой
операция "Ы"  (21.06.17 15:15): -А поему фирма австрийская, если она итальянская? -А чтоб никто не нашел! Ответить | С цитатой
Глюкс  (21.06.17 13:36): Новый вид транспорта! Сапоги-скороходы! Впрыгнул и у3,14здячил на работу! Ответить | С цитатой
Днепр_2  (21.06.17 11:17): В Турции:
https://www.leitner-ropeways.com/fileadmin/_processed_/csm_y enimahalle1920x710_7f334cf1ee.jpg

Вот только почему "австрийская группа", если она итальянская?
Ответить | С цитатой
Дарья  (21.06.17 10:28): Система кабельных трамваев компании связывает Тунчхун (англ. Tung Chung) в Гонконге и Нгонг-Пинг (носит название Ngong Ping 360).Также на других лыжных курортах Италии.
Prinoth — производит снегоукаточные машины для использования на горнолыжных курортах и в рекреационных зонах.
MiniMetro — разрабатывает и строит линии городского сверхлёгкого метрополитена - пиплмувера. Компания испытала тестовый участок своей системы миниметро в городе Випитено и построила первое штатное миниметро как городской транспорт в Перудже в 2008 году.
Snowstar — производит системы по изготовлению искусственного снега для лыжных трасс.
LeitWind — создаёт ветровые электростанции.
Ответить | С цитатой
Дарья  (21.06.17 10:26): Посмотрим, кто такая Leitner Group и почему австрийская?:
Материал из Википедии — свободной энциклопедии
У этого термина существуют и другие значения, см. Лейтнер.
Leitner Group
LeitnerAG Logo.svg
Тип - коммерческая организация
Основание -1888
Расположение -Випитено
Сайт-leitner-ropeways.com
Commons-logo.svg Leitner Group на Викискладе

Leitner Group — итальянский конгломерат, базирующийся в провинции Больцано, которому принадлежит несколько промышленных компаний.
Компания Leitner основана в 1888 году. В 2003 году реорганизовалась в Leitner Group. По данным на 2005 год в компании работает 1500 человек.

В конгломерат входят следующие компании:
Посмо
Leitner Ropeways — кабельные трамваи, скиповые (наклонные) подъёмники, подъёмные кресла, канатные дороги, подъемники для горнолыжников. Оборудование компании работает на горнолыжных курортах Шушэен (норв. Sjusjøen), Битостол в Норвегии; Romme Alpin в Швеции;
Ответить | С цитатой
1 2
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
аварийных детских и тренажерных площадок планируется отремонтировать в 2024 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте