Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 19 квітня 2025
06:45

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Метро у Дніпрі добудують – Борис Філатов і турецька компанія-підрядник Limak офіційно обмінялися контрактами

|«« «« »» »»|

28 липня міський голова Дніпра Борис Філатов провів зустріч з представниками турецького підрядника на будівництво метрополітену – компанією Limak. Керівництво компанії передало остаточний варіант угоди і необхідний пакет документів, що регулюватиме будівництво підземки.

На офіційному обміні контрактами, які налічують близько тисячі сторінок кожен, були присутні також представники французької компанії-консультанта проекту Еgis та керівництво ПАТ «Київметробуд».

Борис Філатов назвав цю подію історичною для Дніпра. Він подякував усім, хто докладав неймовірних зусиль, щоб зробити угоду на завершення будівництва метрополітену можливою. Вартість контракту, укладеного з компанією Limak, складає 224 млн євро. Проект завершення будівництва підземки передбачає розбудову 3 станцій в центральній частині міста. Їхня загальна протяжність матиме 4 км: це станції «Центральна», «Театральна» і «Музейна». Якщо буде технічна можливість, першою мають відкрити станцію «Центральна», адже найбільший пасажиропотік іде саме через центр міста. На цьому наголосив міський голова Борис Філатов. Фахівці кажуть: питання вивчатимуть додатково, та наразі особливих перешкод для цього немає.

Турецькі підрядники добудовуватимуть метрополітен за новітніми австрійськими технологіями. За словами члена правління компанії «Лімак Іншаат Сана ве Тіджарет Анонім Ширкеті» Турхана Сердара Баджаксиза, це дозволить пришвидшити виконання робіт. Та головне – будівництво проходитиме з урахуванням особливостей ґрунтів Дніпра. «Ми мобілізуємося у повному обсязі, щоб виконати цей проект на всі 100% – так, як ми працюємо в інших куточках земної кулі», – запевнив Турхан Сердар Баджаксиз.

Планувалося, що будівництво триватиме протягом 5 років. Та представники турецької компанії наголошують – завдяки співпраці з «Київметробудом» і використанню їхнього досвіду, роботи зможуть завершити і за 4 роки. Їхній початок запланований на 20 вересня.

Очільник Дніпра також підкреслив – метрополітен може стати рентабельним. Основну роль у цьому зіграє завершення його будівництва. Крім того, за словами мера, в місті нарешті має з’явитися єдина логістична система транспорту. «Ніхто цим питанням не займався. Я, мабуть, перший мер, який до цього підходитиме з наукової позиції. Моє завдання як міського голови – навести лад у транспортній галузі. Пріоритет буде надано муніципальному електричному транспорту», – повідомив Борис Філатов.

Зазначимо, що будівництво метрополітену у Дніпрі почалося ще в 1982 році. З 1995 року в підземці працюють 6 станцій замість 9 запланованих. 13 квітня 2016 року турецька компанія Limak виграла тендер на продовження будівництва метрополітену. За прозорістю процедури слідкували фінансові донори проекту – Європейський банк реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Брехунам!  (06.08.16 10:05): Чем только не заси...мозги людям лишь бы отвлечь внимание от Экономики...Да вы Кретины за 2 года даже элементарные зарплаты украинцев не смогли довести до уровня Европейских)))О каком метро вы втираете.Вам его никогда не осилить тем более что скоро вас погонят вслед за януковощем! Відповісти | З цитатою
Червонец  (05.08.16 00:18): Я лично скорее за метро. Только прочитал предыдущий коммент, так диву даешься. Ну ведь ежу понятно что 3 новые станции и в помине погоды не сделают и не помогут убрать из города маршрутки-скотовозки. Они коснутся (не в смысле иногда прокатиться, а в смысле регулярных поездок на работу) ну максимум 5 % пассажиров общественного транспорта. Чтобы метро действительно стало основным видом гортранспорта нужно минимум 3 линии по 15-20 станций каждая соединяющих через центр 6 разных окраин. Очевидно что это невозможно. Про это никто даже и не думает. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
Злой Пацифист  (03.08.16 12:57): Мне, вот, интересно: все, кто против нормального метрополитена в нашем Городе, вам действительно нравится ездить на маршрутках-скотовозках? Или (если у вас свое авто) вам приятно от постоянных выходок водителей этих самых скотовозок на дороге? Відповісти | З цитатою
Днепропетровск  (03.08.16 12:31): Деньги действительно выбила предыдущая власть А эти новые скорее всего *** и спишут все на тяжелое экономическое состояние Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
скинхед  (03.08.16 10:17): Обязанности сторон и форсмажорные обстоятельства в открытый доступ. Поскольку эта довольная харя с уже намечающимся третьим подбородком наводит на определённые размышления. И Борис Филатов не стал заморачиваться командировочным отчетом по поездке в Францию(на чемпионат), а зря. Он ведь теперь хряк...простите- харя...простите- ЛИЦО публичное и обязан давать отчет горожанам о своих тратах за горбюджетные деньги или он за свои катался))). Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
горожанин  (01.08.16 16:53): Не кто не задается вопросом что деньги были получены еще предыдущей властью.И что сделали Филатов и Корбан, занявшие весной 2014 кабинеты в ОГА? Правильно, заморозили стройку. В СМИ неоднократно появлялись материалы, что новая власть требовала "откат" с европейцев. Европейцы были в шоке.
Сейчас процесс строительства вроде бы пошел. Вот только методы управления у Филатова не поменялись.
Відповісти | З цитатою
Кто-то  (01.08.16 16:49): Раньше мы сами могли строить метро во многих городах, а теперь для этого приглашаем турков, которые строят по австрийским технологиям. Деградация. Не мы туркам строим, а они нам. Бугога!!! :D :D :D Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Красавци...  (01.08.16 15:03): Герои гибнут становятся инвалидами, народ нищает , а эти бабло под себя рубают... Відповісти | З цитатою
Бинго  (01.08.16 13:55): а сколько Боря заработает левака на этом?) Відповісти | З цитатою
И Где?  (01.08.16 11:38): Дык вроде в цену Бензина включили и налоги на ремонт дорог! Все платят суммы не малые ...И где? Обязалово страхования ... Куда уходят огромные суммы денег? януковоща вжэ нэт кто опять ВОРУЕТ? Відповісти | З цитатою
1 2 3 4
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на прохання містян перенесуть одну з зупинок найпопулярнішого трамвайного маршруту №1 (19)

•  Україна перейде на номінальну напругу відповідно до євростандарту (10)

•  Без заторів і зупинок: що таке «зелена хвиля» та де вона діє у Дніпрі (10)

•  Розширення вулиць не допоможе: Щоб вирішити проблему з заторами в Дніпрі, потрібно будувати нові дороги і мости (9)

•  Дніпро отримав 100 каналізаційних люків від Уряду Японії у рамках програми екстреного відновлення (9)

•  Рекордний курс: євро подорожчав. Чи зміняться ціни на продукти та послуги – розказав експерт з Дніпра Володимир Косюга (8)

•  У Дніпрі продається Мадонна з айфоном (6)

•  Дніпровський силач-рекордсмен дав інтерв'ю для Книги рекордів Гіннеса (6)

•  У Дніпрі викривач суддівської корупції не лише втратив адвокатське свідоцтво, а й сам став підозрюваним (6)

•  Контейнери не витримують: у Дніпрі зафіксували нові випадки недбалого поводження з відходами (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
19
млрд. гривень бюджет Дніпра на 2025 рік

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті